Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Berdien schreef:Ik heb ook in Ierland gestudeerd, maar dan in Galway aan de NUIG. Als ik het over mocht doen dan zou ik daar zeker weer voor gaan. Ik vond Galway een veel leukere, gezelligere en knussere stad dan Dublin. Dublin vind ik leuk voor even, maar om er langere tijd te zijn? Mwah![]()
Aer Lingus is een prima maatschappijAl meerdere keren mee gevlogen.

De laatste keer dat ik er mee vloog (2 jaar geleden toen ik een sollicitatie bij Google in Dublin had) was het net na de strengere regels en moest mijn koffertje mee in het ruim. Ik had ook een laptoptas mee en beide mee mocht niet. Hoefde gelukkig niet bij te betalen toen.
Vlogen van.. Amsterdam? naar Cork toen en weer terug.
?! Ik vlieg altijd met 2 redelijk tassen (een grote Cowboys bag die onder de stoel voor me gaat) en een Eastpak trolley. Die trolley is echt te groot voor Ryanair maar ik heb nu zelf al 3x met dat ding gevlogen en mijn moeder ook al 2x en het is echt nog nooit een probleem geweest...
) waren 100€ per stuk... Maar goed, dat weet je als je dan weg wilt.
!
Ik ga 6 tot 10 november, 9 november is open dag op UCD dus dat komt mooi uit! Er ontstonden een paar paniek situaties toen mijn vriendin een dubbel schema bleek te hebben, maar alles een beetje om gegooit en toen kwam het toch nog mooi uit. Ik heb er echt super veel zin in!
midori schreef:mbkaatje schreef:Ook, als je dat leuk vindt, maar meer wat je uiteindelijk hebt geboekt.
Voor een hostel ziet dat er erg leuk uit ja, vond ik ook. Ik heb er alleen dus niet zelf gelogeerd.
Moet alleen nog een reisgenotje vinden, ik heb 2 potentiele maar die zitten allebij al op het universiteit (1 in Nl en 1 in Zweden) en de ene kan eigenlijk niet als ik kan, en die in Zweden heeft zijn schema nog niet gekregen, dus kan helaas nog niks boeken!
. Als je wat wil vragen mag altijd natuurlijk, al ben ik hier nu nog maar een maand en een beetje. UCD is een hele mooie campus, ik kom er toevallig net vandaan. Dublin is ook een zeer aangename stad om in te wonen, rustig en toch levendig tegelijk
.
Hoe woon jij? Op een campus, appartement o.i.d.?