Jouw langste vliegreis en hoe maak je de tijd vol?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Femkeeex

Re: Jouw langste vliegreis en hoe maak je de tijd vol?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 14:24

Mijn langste vlucht was 3 uur, naar Turkije

Deze dingen doe ik tegen het vervelingsvirus

- Kletsen
- Lezen
- Spelletjes
- Slapen _O-

Dat was het wel zo'n beetje!

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:18

Mijn langste vlucht was geloof ik 18 (?) uur naar Lombok, Indonesië, met een tussenstop in Dubai (waar we welgeteld 20 minuten het vliegtuig uit konden omdat we door de sneeuw vertraging hadden opgelopen op Schiphol) en een overstap in Jakarta, waarna we nog 2 uur in een héél klein vliegtuigje moesten. Ik vind vliegen op zich niet erg maar ik zit nóóit lekker, dus slapen lukt niet en een beetje comfortabel lezen of een film kijken ook niet. Daardoor verveel ik me al op een vlucht van 3 uur naar Athene oid, dus ik heb het niet zo op lange vluchten, haha. Zeker de terugweg is erg, dan is je vakantie ook nog eens voorbij en heb je dus niks om naar uit te kijken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:09

SpikkelFire schreef:
Langste vlucht was 2 dagen naar Australië: 16 uur naar Hongkong, daar 12 uur wachten en toen nog 7 uur naar Cairns.
Maar zonder tv scherm zou ik het ook echt niet volhouden.

Ik heb afgelopen zomer de halve vlucht heen en de halve vlucht terug naar/ van Australie zonder scherm moeten doen.....
Moest ik ineens mezelf vermaken.... wat een drama was dat :+

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-13 19:18

Mijn vlucht naar Zuid Afrika was 11,5 uur vliegen, ik heb 3 films gekeken, boek gelezen en tussendoor ook wat gegeten.

Ik bofte echt dat ik zwaar slechthorend ben, er was een kleuter die echt hele vlucht gekrijst en gehuild heeft... Mijn reisgenoten waren echt kapot toen ze in Zuid Afrika was...

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:08

Ik ben eergisteren teruggevlogen uit Australië en ik moest eerst 10u van Sydney naar Hongkong, daar 9u wachten, en dan nog 12u naar Amsterdam. Keek er ontzettend tegenop ondanks dat ik al heel veel langeafstands heb gevlogen, maar het viel goed mee. Gewoon veel films gekeken, geslapen, en in de luchthaven op mijn laptop nog wat films gekeken. Denk dat ik een stuk of 8 films heb gezien die dag :')

Op de heenreis had ik van Hongkong naar Sydney overigens 4 zetels voor mij alleen. Wat een feest, gewoon languit kunnen slapen 10u lang *\o/*
Laatst bijgewerkt door Yasmine op 21-09-13 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:10

Langste naar Sydney, ook iets van 30 uur. Veel slapen en gewoon in leven blijven.. Als je kunt slapen dan zou ik het zeker doen, scheelt enorm veel uren.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:15

6 uur naar New York..

Heenreis was wel te doen met films, kletsen, eten, muziek..
Terugreis was een nachtvlucht en ik kan niet slapen in het vliegtuig dus dat vond ik een drama.

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:18

Bij lange vluchten scharrel ik ergens een slaappil los en ga ik lekker tukken :') ik haat lang stilzitten

Langste vlucht 11uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:19

Hmm niet eens een slecht idee, ik heb nog melatonine en een lange reis terug naar schiphol. :P

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 19:20

2,5 uur. :') Met Plants vs. Zombies 2

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 12:06

Mijn langste vlucht was 9 uur! Vreselijk vond ik het, maar gelukkig wel een eigen schermpje!