kort, romantisch, vliegen en in de herfstvakantie, tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 06:31

Ik had Edinburgh niet aangeraden omdat je wat warmer wilde, maar Edinburgh is een erg gave stad :j

Vooral het gebied rondom de Royal Mile is erg leuk :j

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 08:38

Leorah schreef:
Kan iemand voor mij de goedkoopste vliegreis vinden naar Edinburgh? DAT lijkt me namelijk echt een gave stad en een mooie omgeving :D

Heel iets anders dan jullie hebben geopperd, maar ik denk dat dit ook voor mijn vriend heel gaaf zou zijn! Ik ben alleen weer ontzettend aan het klooien met het bekijken van de vluchten en wil het toch graag betaalbaar houden. Op bookings.com heb ik al wel leuke betaalbare hotels gevonden. We willen graag 2 nachten blijven (dus retourvlucht) en het moet ergens tussen 20 oktober en 26 oktober zijn. We kunnen vanaf bremen, münster, Düsseldorf, Eindhoven of amsterdam vliegen. Wie wil me eens meehelpen?

En .. wat vinden jullie van deze keuze? Verrassend, of niet? Haha..

Probeer eens via http://www.skyscanner.nl te zoeken. Als vertrekpunt kun je ook zoeken op "nederland" of "duitsland" zodat je in één keer meer opties krijgt.

Easyjet vliegt goedkoop vanaf Amsterdam, Ryanair vanaf Dusseldorf Weeze of Bremen. Ik kan bij Ryanair al een ticket vinden voor 63 euro, gewoon zelf even spelen met data. Echter, zowel Easyjet als Ryanair hebben vervelende vluchttijden. Ze vliegen meestal maar één keer per dag en de vluchttijden van de heenreis zijn bij beide 's avonds. Dat is zonde als je maar 2 nachten blijft. Bij KLM heb je veel meer keuze in vluchttijden (zes vluchten per dag!), maar dan ben je duur uit als je voor vroeg heen en laat terug kiest.

Misschien kun je zelfs nog kijken naar een retour Glasgow. Vanaf Glasgow ben je met de trein in één uur in Edinburgh. Deze kosten moet je dan nog wel bij je vliegticket optellen.