grr wat valt t toch tegen.mijn vader wil supergraag naar drenthe,maar al die parken zijn of duur of niet geschikt.we willen dit weekend gaan boeken ivm met post bezorgen wat we moeten afzeggen.dus als iemand een site weet...
Sites waar je goedkope vakanties/weekendjes weg/stedentrips kunt boeken. Lees wel goed de voorwaarden van elke aanbieding, dan weet je waar je voor betaalt en welke kosten er nog bij komen
Ik kan mijn laatste bericht niet meer wijzigen, maar ik kwam in mijn zoektocht ook nog deze site tegen. Zij verzamelen deals van online reisaanbieders waardoor jij daar zelf niet naar hoeft te zoeken. Zo zag ik een fly&drive Miami 9 dagen voor maar €499. http://ticketspy.nl/category/deals/
Yom
Geplaatst: 06-07-13 10:26
ik heb nog een leuke aanbieding; 2 nachten (21-22-23 juli) in een familie kamer voor 4 pers (2 volw en 2 kinderen) in het Magic Circus hotel naast Eurodisney
Hotel met zwembad en incl ontbijt
vraagprijs voor deze 2 nachten is 150 euro (normaal is dit hotel 181 euro per nacht!)
elluecuijk, wil je echt in een park of mag het ook een soort bed en breakfast zijn? Kom zelf uit drenthe en weet nog wel een paar mooie, goedkopere plekjes....
Oh klinkt goed! En wat zit er bij voor die 350 eu?
Georgette
Geplaatst: 07-07-13 16:09
Vlucht, tansfer en appartement. Is alleen logies, maar aangezien de Griekse ontbijten vaak nogal beperkt zijn vinden we het geen probleem om een broodje bij de bakker te halen.
@kimberley,wij zoeken echt op een park.we wachten tot morgen uiterlijk met boeken,maar desnoods verhogen we het bedrag maar.we moeten ook immers nog doorgeven wanneer we geen post kunnen bezorgen en dat moet op tijd gebeuren.
Wat interessant om te lezen allemaal! Ik zoek voor 12 augustus nog wat voor met m'n vriend voor een weekje. Als het weer meezit willen we gewoon de auto instappen en ergens naar niet te ver rijden en anders gaan we lekker last minute naar de zon
Nou netjes hoor voor 350 euro Broodje bij de bakker is inderdaad net zo lekker. En avondeten kan ook heel goedkoop in de griekse restaurantjes je kan aan de eigenaar van het app vragen (als je die spreekt) of hij nog een leuk restaurantje in de omgeving weet, meestal is dat dan van een vriend en kun je wel wat korting krijgen op het eten
Ja klopt, eten is heel erg goed te betalen in Griekenland, dus dat is het geld niet. Wij vonden het ook echt een hele nette prijs. Was even zoeken, maar zo zie je maar.
Anoniem
Geplaatst: 07-07-13 23:55
Georgette schreef:
Ja klopt, eten is heel erg goed te betalen in Griekenland, dus dat is het geld niet. Wij vonden het ook echt een hele nette prijs. Was even zoeken, maar zo zie je maar.
Gister samen met 2 vriendinnen een last minute naar Gran Canaria geboekt, we vertrekken aankomende zaterdag al. We gaan voor 15 dagen, all inclusief. Wij hebben deze vakantie geboekt via Sunweb. Ik ben zeer benieuwd en heb er erg veel zin in! Ben nog nooit in Gran Canaria geweest!
Wij zijn nu inclusief alles 750 euro per persoon kwijt. Maar ik keek net, nu lagen de prijzen alweer dik in de 1000 euro. We hebben gister erg geluk gehad denk ik!
Ook hier iemand die wacht op last-minutes in augustus (met vriendin) en september (met moeder). Travelbird is inderdaad een erg leuke site! Heb al wel een paar dingen gezien die mij aanspreken Ik zou graag naar Sardinië willen in september, maar dat is allemaal zo duur...