Lange vluchten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Re: Lange vluchten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 03:17

Everything makes sense....

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 03:24

Ik vertrek vanavond terug naar huis.
Eerst 11-12u naar LA en dan nog eens 10u naar Londen, van Londen naar Brussel is niet zo ver :)

Mijn plan is om wat opdrachten voor school te maken, eventueel een film kijken, muziek luisteren en dan mijn slapen proberen te timen..

Mijn grootste probleem is de helse rugpijn. Toen ik hierheen kwam had ik op het laatste deel zoveel pijn dat geen enkele positie nog comfortabel was. Liefst zit ik met mn benen omhoog, maar dat is nu eenmaal niet zo eenvoudig op een vliegtuig.. Ik sta ervan versteld hoeveel mensen op 1 dag van Nieuw-Zeeland naar LA en Londen gaan :') Een rij voor mezelf is de ultieme droom :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 03:35

Succes!

Zoiets zou wel fijn zijn.

Afbeelding

:7

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 04:56

Aahh ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik kan ook niet slapen in vliegtuigen. 3 maand geleden naar australie gevlogen, eerste vluchtt naar singapore was 15 uur, daarna nog 5,5 naar darwin. De laatste viel mee, had 2 gezellige kerels naast me zitten!
De vlucht amsterdam naar singapore was hel. Ookal vloog ik met klm, nog was ik zo stijf als een hark na de vlucht, kapotmoe en heb me 80% van de tijd verveelt. Vreselijk. Over een paar maanden mag ik weer terug naar nederland, zie er nu als als een blok tegenop...

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 05:12

Babeth schreef:
Aahh ik heb er ook zo'n hekel aan. Ik kan ook niet slapen in vliegtuigen. 3 maand geleden naar australie gevlogen, eerste vluchtt naar singapore was 15 uur, daarna nog 5,5 naar darwin. De laatste viel mee, had 2 gezellige kerels naast me zitten!
De vlucht amsterdam naar singapore was hel. Ookal vloog ik met klm, nog was ik zo stijf als een hark na de vlucht, kapotmoe en heb me 80% van de tijd verveelt. Vreselijk. Over een paar maanden mag ik weer terug naar nederland, zie er nu als als een blok tegenop...

Idem hier :P Kijk er naar uit om weer thuis te zijn maar die vlucht hé! :')
Toen ik naar hier kwam had ik op beide lange vluchten wenende baby's vlak naast me, man ik vind kinderen oké he, maar die 2 kon ik echt uit het raam droppen na uren van gebleir :=
Duimen dat er vandaag geen baby's bij zijn!

edit: zoals op de foto zie ik wel zitten ja! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 05:16

Brrr, 6 maanden terug was er een moeder met 4 kids en 1 baby. Baby had ze op haar schoot en jankte alles bij elkaar terwijl ze sliep :')
De 4 kids waren allemaal jonger dan 6 en jankte ook de hele vlucht.. Moeder bleef gewoon slapen, af en toe werd ze wakker en waren alle kinderen weer meteen stil.

Bah wat was ik boos, blijf dan wakker. :')

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 08:32

Voor de mensen die met Emirates gevlogen hebben:

Wat krijg je tijdens de vlucht? Las ergens online iets over hoofdtelefoon en deken. Zijn die goed?

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 08:41

gabyfedde schreef:

Wat krijg je tijdens de vlucht? Las ergens online iets over hoofdtelefoon en deken. Zijn die goed?

Je krijgt volgens mij zo'n standaard pakketje. Met sokken, zo'n slaapmasker en de hele mikmak. Emirates is echt goed, no worries. Als je iets nodig hebt krijg je dat.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 08:42

Nou anthea, zoiets had ik toen ik geupgrade werd :')

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:10

Vivian__ schreef:
gabyfedde schreef:

Je krijgt volgens mij zo'n standaard pakketje. Met sokken, zo'n slaapmasker en de hele mikmak. Emirates is echt goed, no worries. Als je iets nodig hebt krijg je dat.

Klinkt goed! Ben nogal een koukleum, dus vandaar ;) Ik hoop op zo'n upgrade :D

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:11

Reis je alleen gabyfedde? Dan is de kans natuurlijk groter :j

LS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:24

Vivian__ schreef:
Nou anthea, zoiets had ik toen ik geupgrade werd :')

Menens?! Was dat gratis dan? :P
De gate begint zich goed te vullen hier, over een half uur boarden :)

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:29

Vivian__ schreef:
Reis je alleen gabyfedde? Dan is de kans natuurlijk groter :j

Ja :) En heb me ook aangemeld voor Skywards. Lijkt me echt heerlijk :) Heb sowieso raamplaatsen zover mogelijk voorin, dus slecht zit ik niet.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:43

Ik slaap ook niet in het vliegtuig en hou ook niet zo van vliegen. Wel berust ik erin zodra we de lucht ingaan dus ik ben verder niet angstig, ik hou alleen niet van stijgen en landen. Ik word erg snel vervoerziek (maakt ook niet uit wat het is, auto, trein, boot, vliegtuig :D ) dus dat zijn de mindere momenten.

Verder kijk ik series, vind films vaak te lang duren en lees boeken. Ik lees gerust drie boeken op onze vlucht naar Las Vegas.

Qua eten maakt de vliegmaatschappij nogal uit, de eerste twee jaar gingen we met Continental, niet verkeerd maar vrij basis en vorig jaar hadden we Virgin, die is dus echt zo onwijs top! Superservice en goed eten, dat was werkelijk waar de allereerste keer dat ik het ook opat. Ik heb namelijk een enorme tas met eten voor onderweg omdat ik onwel word als ik niet kan eten zo lang. Beetje zonde van de vakantie om twee dagen plat te liggen met migraine dus ik neem altijd voldoende mee.
Dit jaar vliegen we met British Airways, die ken ik nog niet dus ik ben benieuwd.

Mijn man heeft vliegangst en die neemt twee oxazepam in, wordt ie lekker rustig van. Overigens doet die ook geen oog dicht, dat is best bijzonder als je twee van die dingen inneemt. Maar goed die kijkt films en praat met mensen.