Ik ben alleen in het oosten van Amerika geweest maar ik vond het een geweldig land

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Libera schreef:He vervelend dat je niet lekker in je vel zit! Was nog vergeten te zeggen, ik kan dus alleen doordeweeks naar LA omdat Dan het consulaat open is... En ik woo best daar overnachten maar zit Dan wel met de baby, die moet dan mee. Oh en ik Ben blut dus Dan word het Venice beach ofzo? Maar in principe wil ik best met je naar LA
Of als je graag een keer wilt gaan winkelen oid laat maar weten ik heb tot volgende week nog vrij... Er zijn best veel dingen te doen hier in de buurt
Libera schreef:Oh ja zij geeft heel fijn les!
Kwa dagen maakt het voor mij niet zoveel uit, moet even uitzoeken of ik vantevoren een afspraak daar moet maken... Heb je het al aan Willy gevraagd?
mauvestraat schreef:Vanuit hier kan ik niet beoordelen of het aan de (wellichte te hoge) verwachtingen van de TS ligt, aan de stal/mensen daar of een combinatie hiervan. Ik ken namelijk de TS en de stal daarginds niet.
Wat ik wel weet is dat veel mensen bij een poos van huis toch last krijgen van een dipje, het missen van de dagelijkse structuur en familie/vrienden. Als je dan ook nog het gevoel krijgt dat je op jezelf bent aangewezen kan het natuurlijk best even eenzaam zijn. Op zo'n moment is het moeilijker om zaken in perspectief te zien.
Dus Linn; hierbij een hart onder de riem maar ook het advies om te communiceren. Je hebt hiervoor gekozen, dus het zal waarschijnlijk wel je droom zijn geweest, maar als niemand weet hoe jij je voelt of wat jouw verwachtingen zijn/waren gaat er waarschijnlijk ook niets veranderen.
Jij mag nu dat ene paard niet rijden. Zeg je dan alleen:"oh?" of vraag je ook waarom? Want waarschijnlijk denk jij dat het aan jou ligt en wordt je nu onzeker. Als je op dat moment had gezegd dat je het ontzettend jammer vindt dat je dat ene paard niet mag rijden en meteen ook vraagt (hoe moeilijk dat misschien ook is) dan had je 2 reacties kunnen krijgen. Namelijk nee, het ligt niet aan jou maar daar en daar om. Of ja, het ligt wel aan jou wat natuurlijk niet leuk is om te horen maar dan kan je wel samen bespreken wat er aan gedaan kan worden om voor beide partijen een leuke voortzetting van deze tijd te hebben.
Succes!
Martine123 schreef:Je zit daar echt heel mooi zeg! Ik krijg een beetje heimwee naar mijn "america adventure". Ik mis het echt enorm!
Maar ook ik heb daar een klein dipje gehad, even niet kunnen rijden op het paardje waar ik graag op reed.. gewoon je schouders over ophalen, ze zullen er misschien wel of geen reden voor hebben, maar laat je maar gewoon van je beste kant zien en dan komt alles wel weer op zijn pootjes terecht
Libera schreef:Ik Ben daar donderdag ochtend weer Dan kunnen we wel even kijken hoe en wat? Dan zoek ik vandaag of morgen nog even uit of ik een afspraak moet maken daar in LA. Ik probeer vanavond nog wel even online the komen, Ben nu nog niet thuis