Hoeveel geld mee op vakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Christiene

Re: Hoeveel geld mee op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:51

albufeira in portugal was mijn eerste vakantie, ik had 100 contant verder gewoon pin. had wel deel van me spaarrekening op gewone gezet. altijd handig ivm huurauto plus borg daarvoor.

wij aten ook in het hotel net als het ontbijt. lunch sloegen we over we namen gewoon extra veel brood bij het ontbijt...

wij waren 10 dagen maar om de dag waren er de zelfde groentes met wat aardappels.. en dag 7 was het zelfde als de eerste dag en 8 9 en 10 ook!

was iets van 40 per dag kwijt, wij gingen niet uit toen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:51

Pfoe, lang geleden dat ik naar lloret ben geweest (ik denk een jaar of 7 geleden) ..
Ik heb geen idee meer hoeveel we daar uit gegeven hebben in een week maar weet wel nog dat de drankjes in die clubs nogal tegenvielen kwa prijs. Volgens mij vonden wij alleen de tequila betaalbaar.. Nja je kan wel raden hoe onze stapavondjes verliepen :p

Maar gemiddeld geef ik denk ik op vakanties ongeveer 50 euro per dag uit, vaak minder maar op dagen dat we excursies/boottripjes/quad of scooter huren ed weer meer. Geld gaat vooral op aan ontbijt/lunch/avondeten maar dat doen we wel allemaal zo goedkoop mogelijk.

Even uitgerekend van afgelopen jaar. Daar in 3 weken zo'n 1400 euro uitgegeven. Dus ong 70 euro per dag, maar dat is inclusief vlucht en appartementje/hostel en de ferry's tussen de eilanden (3 weken island hoppen in griekenland met backpacks)

Danique07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:56

Lloret heb ik ongeveer 50 euro per dag gebruikt... Ook wel eens 20 of 30 hoor omdat we dan niet wild gingen stappen.. Wat je vooral moet doen is gebruik maken van de proppers, dat scheelt je vaak een hoop geld..
Ritje naar Barcelona en een dag daar is al snel 100 euro, dus zo kom je wel op gem. 50 per dag!