Waar gaan jullie dit jaar op vakantie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kaylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 07:38

ow ik vergat frankrijk nog....
Twee reizen van het werk van mijn man zoveel vakantie gaat ook boven onze begroting hoor ;)

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 07:41

Ik ben in september 16 dagen in Kenia geweest. Van het voorjaar ga ik met een hele groep een weekend naar zuid limburg en in het najaar een weekend met het paard op pad op de veluwe. Verder pak ik in de zomer nog een festivalletje mee!

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:00

Mijn vriend vertrekt over 1,5 week voor 10 dagen naar Curaçao.
Dus weten we nog niet waar we heen gaan in de zomer, omdat dit natuurlijk al flink geld kost. We gaan sowieso wel naar Texel, omdat schoonouders daar een caravan hebben staan en we gaan een weekendje naar Drenthe met mijn ouders. En zelf zien we dan wel, misschien nog een last minute ofzo.

dancer_

Re: Waar gaan jullie dit jaar op vakantie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:02

Italië voor 2 weken en dan hopelijk nog een weekendje met mn moeder zonder mn zusjes.

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:07

wij blijven lekker in nederland.
We gaan met hemelvaart een week naar vakantiepark de twee bruggen in winterswijk!!
in de zomer blijven we lekker thuis en gaan er dagjes op uit (vindt ik leuker).

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 08:08

hotchocolat schreef:
Romytjuuh schreef:
Corsicaaaaa :):)

Daar waren wij vorig jaar. Mijn zwager woond daar.

Dit jaar blijven we thuis. We wonen in de Eifel en heb hier nog steeds het vakantiegevoel.

Heb je leuke tips? Mooie plekjes?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:16

Dit jaar is onze huwelijksreis :):) We gaan naar Zanzibar en doen een safari in Tanzania :D
Super veel zin in! We gaan wel pas in september, dus moet wel de hele zomer doorwerken :P
Verder dit jaar al een weekje in Duitsland geweest (wintersport) en we doen in mei of juni nog een stedentripje naar Brugge en vriendlief heeft er nog 1 zonder mij naar London :)

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:40

OVer 10 daagjes vlieg ik naar het hopelijk zonnige Mallorca! ^^

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:42

Wij gaan weer naar Içmeler in Turkije <3
Het duurt nog even maar ik heb er echt al zin in!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:56

Leuke locaties lees ik hier. Ik ga even volgen. In juli heb ik een weekje verlof en zouden ik en m'n vriend graag 3 dagen weggaan. (Van woensdagmorgen tot vrijdag avond) Ik ben van België, provincie Antwerpen. Als er iemand tips heeft om naartoe te gaan? Ik zou graag naar de zon/zee gaan, maar ik weet niet of dat mogelijk is voor zo'n korte tijd :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:58

Wij gaan 3 weken naar Zuid Frankrijk, maar wel op 2 verschillende plekken (2 weken + 1 week).

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 10:59

Begin augustus twee weken semi-trekken met de tent. Dus trekken tot we een gebied tegenkomen waar het mooi weer is en waar we meer van willen zien. Dan blijven we daar 2 of 3 dagen en dan weer door. We willen Duitsland, Oostenrijk, Italië en Frankrijk aandoen.

nenaavdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:18

Ik ga begin juni met mijn mama naar Tunesië, kameeltje rijden en natuurlijk kijken of ik ergens knappe arabische volbloed paardjes zie.. <3

En in augustus ga ik met een vriendin naar Lowlands.. Ben hier nog nooit geweest dus ben benieuwd.

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:22

Wij hebben echt een vakantiejaar! Net terug van wintersport in Oostenrijk en gaan in juni naar Toronto (Canada) en dan nog in de zomervakantie 2,5 week naar Italië. Konden we alleen doen ivm jubilieumfeesten ouders en schoonouders die er graag met ons op uittrekken :). Oh en dan in November nog een midweek centerparcs.

Eigenlijk schandalig, maar we genieten er maar van zolang het kan :)

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:23

Volgende week 8 dagen naar Frankrijk, in juli 15 dagen Ibiza en dan nog 4 weken Amerika :D

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:28

Half juli naar ermelo, eigenlijk geen vakantie (zomer instructieweken), maar wel heel leuk. En eind juli begin augustus ga ik 2 weken naar Hongarije

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:29

Wij gaan volgende maand een week naar Zwitserland, en in augustus nog een keer.

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 11:34

Wow, echt hele leuke plaatsen allemaal! 'k Word bijna jaloers! ;)

annknowles

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 11:48

Ik ga volgende week een paar dagen naar Londen, die week daarna een weekendje naar Duitsland en in de zomer 3 weken lang backpacken door België, Frankrijk en Spanje. :)

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:56

In September naar San Francisco, langs de kust naar Los Angeles en Las Vegas

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 13:58

Ik ga helemaal niet ver weg, maar er staat wel een hele leuke vakantie op me te wachten. De ouders van een vriendin gaan twee weken op vakantie dus ik ga, samen met mijn paard, twee weken bij hun logeren! Ze wonen in Nuth (Limburg), slechts twintig minuutjes van waar ik woon.. Het is dus niet echt ver weg. Dit jaar wordt de derde keer dat ik daar ga logeren en ik heb er echt zin in! Stallen, rijbak en wei hebben ze aan huis, plus een manege op nog geen vijfhonderd meter loop afstand waar we ook gebruik kunnen maken van de bak, ideaal!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:00

Gaaf Destino!
Wat jij zegt TS was bij mij nog nooit in mij opgekomen totdat ik op een groepsreis ging. Daar moesten sommigen drie jaar sparen voor zo'n reis, terwijl ik per jaar 2 of 3 van dat soort reizen doe :o

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:07

Mootje schreef:
Gaaf Destino!
Wat jij zegt TS was bij mij nog nooit in mij opgekomen totdat ik op een groepsreis ging. Daar moesten sommigen drie jaar sparen voor zo'n reis, terwijl ik per jaar 2 of 3 van dat soort reizen doe :o

Wat een verschillen zitten daar in he :o
Wij doen ook minimaal 1x per jaar een verre (en vaak dure) reis en daarnaast in hetzelfde jaar nog wat weekendjes weg/stedentrips, wintersport etc.. Terwijl anderen voor 1 reis soms meerdere jaren moeten sparen..
Maar het is denk soms ook net waar je prioriteiten liggen en waar je geld voor apart wil zetten. Als mensen horen wat onze 3-daagse safari in Tanzania kost, dan slaan de meesten ook stijl achterover :+ Terwijl wij dat geld er echt wel voor over hebben :j

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 14:10

Wij gaan ook niet super ver weg, wel in Nederland maar toch het idee dat ik in het buitenland zit: TEXEL *\o/*

eponine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:40

Wij gaan in principe naar canada, dat wil zeggen, de reis en auto zijn geboekt, echter is manlief nu in de ww gekomen, en hopelijk lukt het nog om wat opzij te zetten zodat we ter plaatse ook nog iets kunnen ondernemen... We kamperen en zoeken ook gratis campings, de grootste kosten zijn walvissafari's en een rondvlucht die we willen maken... Hopen dat hij gauw weer werk heeft! As het aan mij lag zou ik de reis nu annuleren..met deze onzekerheid, maar aan de andere kant..