Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wordt mijn eerste bezoek aan Griekenland, dus ik ben erg benieuwd!
Had je ook mooi weer, Electra? De tuinvrouw in ons geval zei dat het nog maar net mooi weer was toen wij er waren. Maar als ik op weeronline keek, was het daar al best lang mooi weer
Waarschijnlijk had zij een ander referentiekader want ze vond de zee ook nog te koud
terwijl wij die juist heerlijk verkoelend vonden. Fitzroy schreef:Komen op Poros, Aegina, Spetses en Hydra ook weinig buitenlandse toeristen voor zover jij weet? Die eilanden wil ik dan ook nog wel bezoeken.
NatasjavE schreef:Ik ben nu een soort sudie 'what to see on the Cyclades' aan het maken. En dan vooral dingetjes die ook leuk zijn voor de Kids.
Heel weinig buitenlandse toeristen, wel druk, zeker de hoofdstad Ermoupolis. Daar is een vrij grote haven, waar ook de ferry's aandoen. Verder heb je nog wat baaien met kleine haventjes. De leukste is Kini, met een hele mooie zonsondergang.
NatasjavE schreef:Syros- Kini. Gaan we morgen aanvinken in the water pilot.
Wie vertier zoekt als bingo/karaoke en luxe resorts die vindt hier niets aan.
, ik wil volgend jaar nog niet zo lang van huis. 
Was wel zo'n 34 graden, maar er stond behoorlijk veel zeewind, waardoor het zelfs voor mij goed uit te houden was. Samos is een zeer mooi eiland. Voordeel vond ik dat het er niet heel erg toeristisch is, maar gezellig druk.