Toerist in Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ellehcir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:29

Naar Zeeland! :)

www.hotelzierikzee.nl

Zierikzee is een leuk stadje en Vlissingen, Middelburg, Domburg en Haamstede zijn
ook allemaal leuk om te gaan kijken, lekker te terrassen en rond te kijken.
Vooral in Zierikzee heb je eindeloze mogelijkheden om lekker uiteten te gaan! :)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:30

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:32

Raponsje schreef:
Meer tips en ideeen zijn altijd welkom, ik ga in elk geval alles wat aanbevolen is onderzoeken en eventueel misschien vroeg op staan en een dag tripje zodat we meerdere dingen kunnen bezoeken en de andere dag 1 "grote" activiteit kunnen doen.

Zou het dan wel bij elkaar in de buurt zoeken, want je bent met reizen toch al best snel veel tijd kwijt: veel dingen zijn niet pal naast het station en dan heb je ook de bussen er nog bij (of tram, of lopen.)

Handige site is verder http://www.eropuit.nl/ - daar staan ook aanbiedingen inclusief openbaar vervoer op.

In Utrecht heb je nog als museum het Catharijne Convent. En een wandeling door de stad is zeker aan te raden :j

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-13 17:40

Shadow0 schreef:
Raponsje schreef:
Meer tips en ideeen zijn altijd welkom, ik ga in elk geval alles wat aanbevolen is onderzoeken en eventueel misschien vroeg op staan en een dag tripje zodat we meerdere dingen kunnen bezoeken en de andere dag 1 "grote" activiteit kunnen doen.

Zou het dan wel bij elkaar in de buurt zoeken, want je bent met reizen toch al best snel veel tijd kwijt: veel dingen zijn niet pal naast het station en dan heb je ook de bussen er nog bij (of tram, of lopen.)

Handige site is verder http://www.eropuit.nl/ - daar staan ook aanbiedingen inclusief openbaar vervoer op.

In Utrecht heb je nog als museum het Catharijne Convent. En een wandeling door de stad is zeker aan te raden :j

Ik had die website inderdaad vorig jaar gevonden.
Maar zag daar eigenlijk door de bomen het bos niet meer en weet niet wat nou écht leuk is want elke activiteit of dingetje word als leuk beschreven en wil inderdaad niet van de ene kant naar de andere kant van Nederland voor iets wat eigenlijk tegenvalt.

De aanbiedingen zijn wel super natuurlijk!

Ik ga in elk geval even kijken wat er in Utrecht te zien is, mijn zus heeft wel tips gegeven maar omdat we rond 15.30 in Utrecht aankomen is het wel leuk om lekker even rond te lopen en wat winkeltjes in te gaan (Winkel van Sinkel moest ik heen van mijn zus) en daarna lekker te gaan eten.

Daarna nog wat doen.

Hoewel Nederland een klein landje is vind ik het wel echt moeilijk om te beslissen wat je wel en niet bezoekt.
Amsterdam moet gewoon, dat vind ik zo'n heerlijke stad.