Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sky_Sam_Floo schreef:Ik kom ook even binnen vallen.
Ik woon ook maar op een paar min loop/fiets afstand van de Zwarte Cross en ik heb daarom eigenlijk nog
nooit op de camping geslapen maar dit jaar word een primeur voor mij!
Ik ga voor het eerst op de camping slapen. Naja, op het rennerskwartier want een paar vrienden doen
mee aan de specialklasse. Heb er wel onwijs zin aan!
Voorgaande jaren hebben we hier altijd logés gehad.
Die gitarist van ACDC komt inderdaad uit Aalten, Angus Young!
Buurman van mijn moeders vriendin.
Hij heeft overigens wel een erg leuk huisje, alleen jammer dat hij op de plek staat waar hij nu staat. Midden in het dorp haha.
Mensen toevallig ervaring op het rennerskwartier?
desi92 schreef:eigenlijk best frapant, maar sinds ik er werk ben ik nog nooit bij het rennerskwartier geweest xD nog nooit richting cross gedeelte eigenlijkja alleen met de afbouw maar dat is toch anders
misschien dit jaar toch maar is doen, wij zijn meest meestal met collega's bij mega tent, rock& rol of walhalla te vinden... en als er een leuke artiest optreed bij hoofdpodium
EliseBrouwer schreef:desi92 schreef:eigenlijk best frapant, maar sinds ik er werk ben ik nog nooit bij het rennerskwartier geweest xD nog nooit richting cross gedeelte eigenlijkja alleen met de afbouw maar dat is toch anders
misschien dit jaar toch maar is doen, wij zijn meest meestal met collega's bij mega tent, rock& rol of walhalla te vinden... en als er een leuke artiest optreed bij hoofdpodium
Rennerskwartier heeft ook geen vrije toegang
Ik heb er een speciaal bandje voor omdat ik daar af en toe de renners mag komen entertainen
samen met de Dj's
desi92 schreef:haha de zandhaaien ken ik wel idd:P die stonden meer voor bij oostvanuit pz kon ik ze bijna niet zien,, maar savonds hoefde ik niet te werken, alleen tot een uur of 5
verzamelen jullie weer dit jaar daar ?
EliseBrouwer schreef:desi92 schreef:haha de zandhaaien ken ik wel idd:P die stonden meer voor bij oostvanuit pz kon ik ze bijna niet zien,, maar savonds hoefde ik niet te werken, alleen tot een uur of 5
verzamelen jullie weer dit jaar daar ?
![]()
's morgens moet ik er als eerste uit, en ga ik alvast koffie halen.. De anderen komen dan naar PZ toe en krijgen daar van mij de koffie![]()
Dat is een deal die ik gemaakt heb omdat de mannen hun bed nooit uit willen komenOok niet voor koffie (dat is véééls te ver weg
) Maar naar PZ lopen voor de koffie gaat nog net
![]()
In ruil daarvoor mag ik in het grootste bed slapenZodat ik ook met gestrekte benen kan liggen i.p.v. enkel opgevouwen
desi92 schreef:EliseBrouwer schreef:
![]()
's morgens moet ik er als eerste uit, en ga ik alvast koffie halen.. De anderen komen dan naar PZ toe en krijgen daar van mij de koffie![]()
Dat is een deal die ik gemaakt heb omdat de mannen hun bed nooit uit willen komenOok niet voor koffie (dat is véééls te ver weg
) Maar naar PZ lopen voor de koffie gaat nog net
![]()
In ruil daarvoor mag ik in het grootste bed slapenZodat ik ook met gestrekte benen kan liggen i.p.v. enkel opgevouwen
haha maar jullie slapen niet op crewcamping toch ? ik weet van een aantal dat ze op rennerskwartier blijven slapen. Ik moet meestal wel al rond 7/half 8 bij pz zijn dus misschien hebben we elkaar vast wel eens gezien
desi92 schreef:ghehe okee bereid je maar voor op hechtische dagenkrijgen jullie ook nog bartraining of dat niet ?
slapen jullie ook op de crewcamping of gaan jullie tussendoor naar huis ?
Naskapower schreef:desi92 schreef:ghehe okee bereid je maar voor op hechtische dagenkrijgen jullie ook nog bartraining of dat niet ?
slapen jullie ook op de crewcamping of gaan jullie tussendoor naar huis ?
Wij komen uit Wageningen dus we slapen sowieso op de crewcamping. Geen idee of we nog bartraining krijgen. Veel van ons kunnen dat al wel, ik heb al eerder bar gedaan op een evenement, de drank uitgifte. Tappen moet ik nog leren, maar dat kan op m'n vereniging.
ginouque schreef:JAAAAA ZWARTE CROSS, ik hou ervan!!
Ik sta niet op de camping, woon er maar 10 minuten vanaf en dat weekend zelfs maar 5 minuten.
Heb er al zon zin in!
Ik heb gehoord dat die ACDC gozer al een aantal jaren opde zc komt, maar dan gewoon als bezoeker, niemand die t doorheeft