Zwarte Cross 2013

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Re: Zwarte Cross 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-13 18:44

Geen metalweide meer... :( Ik vond het altijd genieten tussen die ruige lui.

Kaboutertjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:31

Ik kom ook even binnen vallen.

Ik woon ook maar op een paar min loop/fiets afstand van de Zwarte Cross en ik heb daarom eigenlijk nog
nooit op de camping geslapen maar dit jaar word een primeur voor mij!
Ik ga voor het eerst op de camping slapen. Naja, op het rennerskwartier want een paar vrienden doen
mee aan de specialklasse. Heb er wel onwijs zin aan! :)

Voorgaande jaren hebben we hier altijd logés gehad.

Die gitarist van ACDC komt inderdaad uit Aalten, Angus Young!
Buurman van mijn moeders vriendin.
Hij heeft overigens wel een erg leuk huisje, alleen jammer dat hij op de plek staat waar hij nu staat. Midden in het dorp haha.

Mensen toevallig ervaring op het rennerskwartier?

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 17:47

Sky_Sam_Floo schreef:
Ik kom ook even binnen vallen.

Ik woon ook maar op een paar min loop/fiets afstand van de Zwarte Cross en ik heb daarom eigenlijk nog
nooit op de camping geslapen maar dit jaar word een primeur voor mij!
Ik ga voor het eerst op de camping slapen. Naja, op het rennerskwartier want een paar vrienden doen
mee aan de specialklasse. Heb er wel onwijs zin aan! :)

Voorgaande jaren hebben we hier altijd logés gehad.

Die gitarist van ACDC komt inderdaad uit Aalten, Angus Young!
Buurman van mijn moeders vriendin.
Hij heeft overigens wel een erg leuk huisje, alleen jammer dat hij op de plek staat waar hij nu staat. Midden in het dorp haha.

Mensen toevallig ervaring op het rennerskwartier?

Ikkuh!!
Op het rennerskwartier staat een eigen feestkeet "Le Garage"
Echt onwijs mooi ingericht en hier wordt door een aantal knotsgekke DJ's
een heel mooi feessie gebouwd! 2 van die DJ's zijn collega's/vrienden
en de andere mijn werkgever :D

Ik ben 's avonds behoorlijk vaak in "Le Garage" te vinden! :))

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:26

eigenlijk best frapant, maar sinds ik er werk ben ik nog nooit bij het rennerskwartier geweest xD nog nooit richting cross gedeelte eigenlijk :Y) ja alleen met de afbouw maar dat is toch anders :P
misschien dit jaar toch maar is doen, wij zijn meest meestal met collega's bij mega tent, rock& rol of walhalla te vinden... en als er een leuke artiest optreed bij hoofdpodium

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:31

desi92 schreef:
eigenlijk best frapant, maar sinds ik er werk ben ik nog nooit bij het rennerskwartier geweest xD nog nooit richting cross gedeelte eigenlijk :Y) ja alleen met de afbouw maar dat is toch anders :P
misschien dit jaar toch maar is doen, wij zijn meest meestal met collega's bij mega tent, rock& rol of walhalla te vinden... en als er een leuke artiest optreed bij hoofdpodium

Rennerskwartier heeft ook geen vrije toegang ;-)
Ik heb er een speciaal bandje voor omdat ik daar af en toe de renners mag komen entertainen
samen met de Dj's :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:33

EliseBrouwer schreef:
desi92 schreef:

Rennerskwartier heeft ook geen vrije toegang ;-)
Ik heb er een speciaal bandje voor omdat ik daar af en toe de renners mag komen entertainen
samen met de Dj's :D

klopt maar dat bandje krijgen wij ook :P omdat wij vaak wisselen met backstage west ;) dus overal toegang voor hebben ;)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:41

Wat doe je precies voor werk daar?
Nu wordt ik nieuwsgierig ;-)

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:43

ik werk tijdens op en afbouw bij backstage oost. Tijdens de festival dagen werk ik bij voornamelijk bij PZ veiligheid (in en uit klokken van alle stewards, security, ehbo ed.) en als het bij backstage west druk is help ik daar af en toe mee

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:50

Wat leuk! Dan heb ik je vast al wel eens gezien bij PZ, want dat is het meetingpoint van ons team ;-)
Herinner je je misschien de zandhaaien van vorig jaar nog?
En die debielen die een hengel meegenomen hadden om een foto te maken? :o
Helaas was het al donker :')

Afbeelding

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:53

haha de zandhaaien ken ik wel idd:P die stonden meer voor bij oost :P vanuit pz kon ik ze bijna niet zien,, maar savonds hoefde ik niet te werken, alleen tot een uur of 5
verzamelen jullie weer dit jaar daar ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:53

Ik moet dit jaar helaas overslaan :( Zwarte cross valt tegelijk met Truckstar.

Zou anders dit jaar ook een avond moeten tappen, voor een goed doel waar mijn oom aan mee werkt.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:01

desi92 schreef:
haha de zandhaaien ken ik wel idd:P die stonden meer voor bij oost :P vanuit pz kon ik ze bijna niet zien,, maar savonds hoefde ik niet te werken, alleen tot een uur of 5

:j
's morgens moet ik er als eerste uit, en ga ik alvast koffie halen.. De anderen komen dan naar PZ toe en krijgen daar van mij de koffie :D
Dat is een deal die ik gemaakt heb omdat de mannen hun bed nooit uit willen komen ;-) Ook niet voor koffie (dat is véééls te ver weg :') ) Maar naar PZ lopen voor de koffie gaat nog net ;)
In ruil daarvoor mag ik in het grootste bed slapen _O- Zodat ik ook met gestrekte benen kan liggen i.p.v. enkel opgevouwen :=

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:04

hier de zandhaaien bij daglicht :P
Afbeelding

en de lekkere blubzooi tijdens de opbouw -O-
Afbeelding

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:06

EliseBrouwer schreef:
desi92 schreef:

's morgens moet ik er als eerste uit, en ga ik alvast koffie halen.. De anderen komen dan naar PZ toe en krijgen daar van mij de koffie :D
Dat is een deal die ik gemaakt heb omdat de mannen hun bed nooit uit willen komen ;-) Ook niet voor koffie (dat is véééls te ver weg :') ) Maar naar PZ lopen voor de koffie gaat nog net ;)
In ruil daarvoor mag ik in het grootste bed slapen _O- Zodat ik ook met gestrekte benen kan liggen i.p.v. enkel opgevouwen :=

haha maar jullie slapen niet op crewcamping toch ? ik weet van een aantal dat ze op rennerskwartier blijven slapen. Ik moet meestal wel al rond 7/half 8 bij pz zijn dus misschien hebben we elkaar vast wel eens gezien :P

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:12

ik ben er ook zeker bij, wel helaas alleen de zaterdag ivm mn diertjes thuis maarrrrr we komen!! :D

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:29

desi92 schreef:
EliseBrouwer schreef:

haha maar jullie slapen niet op crewcamping toch ? ik weet van een aantal dat ze op rennerskwartier blijven slapen. Ik moet meestal wel al rond 7/half 8 bij pz zijn dus misschien hebben we elkaar vast wel eens gezien :P

Jawel hoor! Wij slapen op de Crewcamping ;-) Maar als het toegestaan zou zijn zouden we zeker op de bezoekerscamping slapen!
Oja, die gruwelijke blubberzooi! :') Wij waren al sinds woensdag op de ZC, gelukkig was het beter weer in het weekend!
Ik heb die woensdag nog op de trekker de auto's die naar de Crewcamping moesten door de blubber gesleept ;-)
Onze auto kwam er zelf doorheen! :o

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:34

haha okee gezellie :P jaa weekend was gelukkig beter. Ik kwam er gelukkig ook door met mijn oude autootje wat me wel verbaasde trouwens haha

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:34

Ik moet trouwens normaal op zaterdag om 08:00 in het blagenparadijs staan ;-)
Wacht eens! Misschien heb je dit roze geweld nog voorbij zien komen _O-
Mijn werkgever vond het leuk om mij op zaterdag zo'n pakkie aan te trekken voor het maken van de suikerspinnen :')
En 's avonds daarin nog rondgedanst op het podium van "Le Garage" ;-)
Deze foto was trouwens na een dag hard werken.. Ik was compleet uitgeput en vreselijk benauwd door de
suiker in mijn longen..
En je hebt altijd van die mensen die je op die momenten op de foto zetten :=
Afbeelding

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:38

aaah jaa die heb ik voorbij zien komen haha xD goh zo zie je maar weer wat een wereld klein kan zijn xD

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 20:42

desi92 schreef:
aaah jaa die heb ik voorbij zien komen haha xD goh zo zie je maar weer wat een wereld klein kan zijn xD

Het was ook niet bepaald te missen geloof ik :')
Ik herinnerde me ineens weer dat ik in dat apenpakkie rondgelopen heb _O-

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 22:59

desi92 schreef:
ghehe okee bereid je maar voor op hechtische dagen :P krijgen jullie ook nog bartraining of dat niet ?
slapen jullie ook op de crewcamping of gaan jullie tussendoor naar huis ?

Wij komen uit Wageningen dus we slapen sowieso op de crewcamping :P . Geen idee of we nog bartraining krijgen. Veel van ons kunnen dat al wel, ik heb al eerder bar gedaan op een evenement, de drank uitgifte. Tappen moet ik nog leren, maar dat kan op m'n vereniging.

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 23:05

Naskapower schreef:
desi92 schreef:
ghehe okee bereid je maar voor op hechtische dagen :P krijgen jullie ook nog bartraining of dat niet ?
slapen jullie ook op de crewcamping of gaan jullie tussendoor naar huis ?

Wij komen uit Wageningen dus we slapen sowieso op de crewcamping :P . Geen idee of we nog bartraining krijgen. Veel van ons kunnen dat al wel, ik heb al eerder bar gedaan op een evenement, de drank uitgifte. Tappen moet ik nog leren, maar dat kan op m'n vereniging.

Als je met de 'rap tap' moet werken, stelt t niet veel voor, 'dienbladen' vullen met glazen, tap open en schuiven maar haha

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 21:58

Jeeee ik doe ook weer mee, m'n 3e jaar alweer! :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-13 22:00

ginouque schreef:
JAAAAA ZWARTE CROSS, ik hou ervan!!

Ik sta niet op de camping, woon er maar 10 minuten vanaf en dat weekend zelfs maar 5 minuten.

Heb er al zon zin in!

Ik heb gehoord dat die ACDC gozer al een aantal jaren opde zc komt, maar dan gewoon als bezoeker, niemand die t doorheeft :')

Ik zoek een plaats waar ik kan douchen. Ik hoor allemaal horrorverhalen over die douches daar :=

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-13 22:05

Haha, je moet ook niet denken dat je effe lekker kan douchen op de ZC hoor. :+ Dat is gewoon heel wat dagen afzien!