Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dallista schreef:Dat zit wel in de planning, maar waarschijnlijk kunnen we maar een (volle) dag per park doorbrengen. Ben jij er geweest?? Tips zijn altijd welkom, ook waar je goed kunt overnachten.Las dat er iemand naar Shenandoah en Great Smoky Mountains gaat?
Sundral schreef:Nou ik heb inmiddels een mail van Abroad Internships. Ik moet echt m'n mail niet s'ochtends checken want nu loop ik denk ik de hele dag rond met een slecht humeur.
Kort samengevat, de papieren zijn niet in Amerika aangekomen en hij vindt dat zowel mijn school als Ecabo niet flexibel is. De manier waarop deze jongen met mij mailt haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, ik moet drie keer tot 10 tellen en weer terug voordat ik zijn mails beantwoord. Hij wilde wel het visum traject ingaan met mij en het Ecabo keurmerk gaandeweg regelen
. En dan zit ik straks zeker dik in de problemen omdat het bedrijf toch niet goedgekeurd wordt. En als het perse voor 28 januari rond moest zijn dan wist hij niet of het wel ging lukken.......
. Maar goed, ik ben natuurlijk een lastige MBO student, mijn school is niet flexibel, Ecabo mailt formulieren die vervolgens niet aankomen en doet erg moeilijk en ik moet maar niet zo zeuren
. Hij vond het ook maar raar en lastig dat het perse bij Ecabo gekeurd moet zijn, want een andere MBO student........ Ja koekoek ik heb die regels niet bedacht. Vanaf begin af aan zijn zowel mijn docent als ik duidelijk geweest over Ecabo en hun hebben gezegd dat ze dat zouden regelen. Geen Ecabo gekeurd stagebedrijf = geen goedkeuring = geen diploma. Die logica lijkt hij niet te snappen.
Guinevere schreef:Geen New York voor mij.Gaat nog steeds niet helemaal goed helaas. Nou ja, hotel was kosteloos te annuleren dus we zijn alleen het geld van de buskaartjes kwijt en als we er zin in hebben dan gaan we gewoon in het voorjaar ofzo.
Mac, eventjes naar Miami? Dagje Everglades, dagje strand ... hoeft niet duur te zijn.
liberty schreef:Dallista schreef:Las dat er iemand naar Shenandoah en Great Smoky Mountains gaat?
Wij willen er ook heen
Nadir schreef:Washington State en Oregon lijken mij ook heel gaaf
Pempy schreef:Ik vertrek op 21 januari naar Los Angeles om daar voor een halfjaar te studeren aan Santa Monica College.
Heb er superveel zin in maar wel spannend, aangezien ik helemaal alleen ga en daar nog niemand ken!
Ben wel al 2 keer in LA geweest dus weet wel een beetje wat ik kan verwachten.
Zijn er hier nog meer die in Amerika gaan studeren of hebben gestudeerd aan een college?