Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gulpje schreef:Ik ben zondag geweest. Er was één nieuw huis, die was wel leuk. Bij Eddies Funhouse hebben we 1,5 gewacht (het lange wachten niet heel erg waard, alhoewel de dansers waren wel te gek) en bij de rest van de huizen maximaal 20 minuten. Ik vond er dit jaar geen enkel huis positief uitspringen, kwam ook omdat de meesten ongeveer hetzelfde waren als vorig jaar. De Villa was weer heel goed gedaan en de overige huizen vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. De verrassing was er natuurlijk ook wel een beetje af. Een van de leukste dingen was de zombieclownjongen die tussen de wachtrijen van Psycho Shock liep met een piepkip. Sommige meisjes waren zo bang van hem dat ze wegreden en niet meer terugkwamen. Hij deed het echt geweldig!
Het allerengste vond ik zelf de Goliath, allemachtig wat was dát eng!
Lillian__ schreef:Ja 20 oktober de gehele dag!, misschien trek ik een shirt op met mn boktnaam aan, spontaan mensen meeten is altijd leuk
Edit: dit is mn eerste keer (ouders vonden me de vorige jaren nog te jong) maar heb wel allemaal filmpjes lopen kijken op Youtube, met Eddie en Beetlejuice en dat was echt lachen!Maar ik hoorde dat BJ gestopt is... jammer want die filmpjes waren echt op te gieren.