Ben 2x in Zwisterland geweest en dat was echt geweldig. Dit jaar toch iets anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Als je kramp krijgt in je voeten zijn meestal je schoenen te groot. Dat is in ieder geval met skischoenen, boardschoenen heb ik geen verstand van, maar het lijkt me hetzelfde principe. Het is namelijk de bedoeling dat je voeten goed gefixeerd zijn, als je spieren in je voeten teveel moeten werken krijg je kramp.
Muurp schreef:verootjoo schreef:Als je kramp krijgt in je voeten zijn meestal je schoenen te groot. Dat is in ieder geval met skischoenen, boardschoenen heb ik geen verstand van, maar het lijkt me hetzelfde principe. Het is namelijk de bedoeling dat je voeten goed gefixeerd zijn, als je spieren in je voeten teveel moeten werken krijg je kramp.
Kan wel kloppen ja.
Ik kan, als ik op frontside board, met mijn hakken omhoog. Logisch dat ik daar kramp van krijg..
verootjoo schreef:Dan heb je dus echt geen goede schoenen.bij skischoenen is het zo dat als je rechtop staat je met de tenenn de voorkant van de schoenen moet voelen en als je dan 'in de houding' gaat staan worden je hakken gefixeerd in de achterkant van je schoenen en zitten je voeten goed vast. Met te grote schoenen heb je ook weinig feeling met je ski's of board.
Mootje schreef:Marije, ik ga altijd met deze touroperator op skivakantie... Goedkoop, erg gezellig en voor alle niveau's
http://winter.alpadventures.com/themare ... e-snowtrip