Ik ben benieuwd of de betreffende bokker haar visie op de situatie nog gaat delen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zitouna schreef:Jeetje wat een verhaal... Erg erg heftig!!
Ik kan dan wel niets zeggen over hoe het er daar thuis bij hen aan toegaat, maar ik kan wel wat vertellen over mijn eigen negatieve ervaringen met hen. Ik zal niet al te erg in details treden maar even de grote lijn opschrijven.
Ik ben zelf met deze bokker in contact gekomen via, jawel, bokt. Super! Nog een Nederlandse die in Tunesie woont en paarden heeft! Je zou denken, dat schept gelijk een band. En in het begin hadden we dan ook goed contact (eerst enkel via bokt). Helaas was het na enkele bezoekjes met haar man (of van haar man alleen) bij ons thuis snel over met de pret, nogmaals, ik zal niet te erg in details treden maar een paar kernwoorden zouden zijn: dronkenschap, beledigende opmerkingen tegenover vrouwen en zelfs het totaal dronken ophalen van klanten van het vliegveld.
MarvanTom schreef:bedouin schreef:Ja dit gaat wel degelijk over mij en ik stel deze manier werkelijk niet op prijs. Ik heb getemd.
Zo dan!
Jij zit wel heel dicht op de post en jezelf bekend maken.
Misschien handig om jouw kant van het verhaal te vertellen?
Zitouna schreef:KirstenVosje ik heb al wat geschreven (mijn boktnaam was Lakshmi, onlangs veranderd) De bokker boven jou heeft mijn bericht nog gequote..
Zitouna schreef:KirstenVosje ik heb al wat geschreven (mijn boktnaam was Lakshmi, onlangs veranderd) De bokker boven jou heeft mijn bericht nog gequote..
Citaat:Sandra stuurde mij een reactie via facebook waarin zij bokt bewust of onbewust noemde, het was dus een kwestie van korte tijd om af te wachten tot het op bokt verscheen. Inmiddels al een reactie gegeven op een deel op pagina 3 vermoed ik.
Kwanyin schreef:Zitouna schreef:KirstenVosje ik heb al wat geschreven (mijn boktnaam was Lakshmi, onlangs veranderd) De bokker boven jou heeft mijn bericht nog gequote..
Ik schrok even toen ik de openingspost las. Ik reageer meestal niet in je topic maar ik kijk wel regelmatig naar die prachtige paarden in je ITP topics en het eerste wat ik dacht toen ik Tunesië las was "toch niet bij die bokker met die geweldige foto's", maar toen las ik dat het niet jou betrof *sprookje nog heel*
.
Ik hoop dat bokt dit topic laat staan, zeker nu er een tweede persoon bij is gekomen die het beeld kan bevestigen. Mensen, en zeker jonge enthousiaste meisjes, mogen(moeten zelfs) gewaarschuwd worden voor zulke gevaren bij vrijwilligerswerk.
Mayflower_ schreef:Wat een traumatische ervaring TS! Wat goed dat je het hier opschrijft om anderen te waarschuwen.
Gaan jullie er ook nog werk van maken? Of laat je het hierbij?
Ben benieuwd of de betreffende bokker haar verhaal ook nog doet.
Duhelo schreef:Beide kanten vertellen een heel ander verhaal.
Heeft Ts ook foto's van bv de keuken ed? (of is dit niet toegestaan? excuseer me dan)
Cayenne schreef:Cultuur of niet, zo ga je niet met meiden om als man.
Ik ben benieuwd naar de verklaring daar voor.
Nomanji schreef:Sorry, ik neig nog steeds naar het verhaal de TS. Voornamelijk je man geeft mij de griebels.