Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Wat zijn de temperature daar? Waar ik nu zit kan je niet dagelijks rijden, dat is niet te doen met dit hete weer, of je moet ontieglijk vroeg op staan en dan is het nog 25-30 gradenAls je dezelfde temperaturen krijgt als mij wens ik je heel veel succes, dat zul je nodig hebben
(40-45 graden) Ik heb ongeveer anderhalve week geleden voor het laatst gereden
man, wat een hitte
Ariebombarie schreef:poeh, lekker warm daar nu, iets van 45 graden en dan is het nog geen augustuswerken tot 13.00uur is dan best pittig, als het het heetst van de dag van 11.30-15.00uur is.
wat betreft de Spaanse taal, niemand kan Engels. als dat wel zo is, dan heb je heel veel geluk
ikzelf heb de eerste beginselen via youtube geleerddus mijn tip aan jou: zoek dat even op. is toch wel handig als je tot 10 kan tellen
_Linn_ schreef:Pfffff wat een gedoe met me zorgverzekering, ik snap het nu echt allemaal niet meer! Iemand hier die er evaring mee heeft en me kan vertellen wat ik moet doen in mijn situatie? Want me gewone zorgverzekering werkt schijnbaar niet als ik in het buitenland zit en de extra formulieren die er zijn voor in het buitenland werken gelden alleen als je voor een nederlandse werkgever werkt..... ik snap het niet meer!