Stel, je gaat met je baby op vakantie...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:04

SaBiNa_S schreef:
Wiesje schreef:
commode zou voor mij geen must zijn, keukentafel voldoet ook prima voor een weekje natuurlijk!

lekker als je daar ook van moet eten :')

Euh dus jij brengt je kind altijd naar boven om een schonen luier te geven?. Nou Ik verschoonde ze overal tafel, eettafel, bank... met een handdoek eronder en klaar.
Wat maakt dat nu uit.

De dingen die genoemd worden zijn vaak aanwezig of extra aan te vragen zo:
bedje,
kinderstoel.
Vaak moet je wel voor beddengoed zorgen.

Commode is er niet is ook een meubelstuk dat hebben ze vaak niet in die kleine kamers.
Waterkoker is ook vaak niet aanwezig maar een pannetje doet ook prima zijn werk. tegenwoordig zijn er al steeds meer magnetron in een huisje dan vroeger.

vele zwembaden hebben een box en vaak is er wel als extra een oppas te regelen. Restaurant op dit soort bungalow parken leven van dit soort gezinnen dus alles is wel voor handen.
Dus ook logisch luiers in de winkel. Niet alle merken vele zullen wel ergens anders gaan halen.

vuurneon

Re: Stel, je gaat met je baby op vakantie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 15:06

(Zijn ook genoeg mensen die kinderen verwekken op een keukentafel :') Geloof dat je niet overal bij stil moet staan haha)

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 16:18

Tieme schreef:
NatasjavE schreef:
Een oppasservice erbij....

100 euro in de week + de kosten voor de oppas.

ik zou mn kind dus never nooit bij een wildvreemde achterlaten :n

Ik heb het natuurlijk over proffesionele oppas. Niet een willekeurige persoon van de straat geplukt. Nee..iemand die in dienst is van.

Orchidee21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 17:52

Vjestagirl schreef:
Orchidee21 schreef:
voor 5 weken geleden met onze 10 weken oude meid naar c-parcs geweest, huisje was wel wat ranzig en oud. hadden maar 1kamer en dat was wel lastig s'avonds met t.v. kijken want die kon nie zo hard, anders werd femke wakker. Dus mijn must voor de volgende x is een 2kamer appartement. bedje hadden we mee en ze ligt nog lekker op een kleed te spelen. fles opwarmen kan met flessenwarmer, die we ook mee hadden.

Mag ik raden, een Original Comfort 2 persoons? Hoewel die altijd een aparte slaapkamer hebben. Een hotel apartement?

Overigens is Center Parcs altijd vrij duidelijk op de website in wat je gaat krijgen aan aantal kamers etc.

Ik had via die blije doos zo'n actiebon voor een geweldig babyweekend waarin dus ook stond dat je een huisje kreeg met een babybox, babybed etc etc.. toen ik geboekt had bleek echter dat je dan voor 3 personen moest boeken en nie voor 2 personen en een baby.. tjaa vergissinkje dus..

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:23

NatasjavE schreef:
Ik heb het natuurlijk over proffesionele oppas. Niet een willekeurige persoon van de straat geplukt. Nee..iemand die in dienst is van.

ik ging er ook vanuit dat je dat bedoelde. maar dan nog, het is een wildvreemde en daar zou ik me kind niet bij achterlaten :n

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:31

Tieme schreef:
NatasjavE schreef:

ik ging er ook vanuit dat je dat bedoelde. maar dan nog, het is een wildvreemde en daar zou ik me kind niet bij achterlaten :n

Dat doe je op een kinderdagverblijf ook.

een beetje vertrouwen moet je wel blijven houden in de wereld.

Hoe doe je dat als je een avondje uit gaat.

Dan ga je eerst kennismaken uiteraard met een oppas(sollicitatie) maar op een goed moment zal de eerste keer oppassen toch plaatsvinden.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-12 21:32

Zullen we het daar niet in dit topic over hebben?

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:38

NatasjavE schreef:
Dat doe je op een kinderdagverblijf ook.

een beetje vertrouwen moet je wel blijven houden in de wereld.

Hoe doe je dat als je een avondje uit gaat.

beetje offtopic:
op een KDV is dat anders. paar x wenochtend en dan komt ze er een paar x per week. dus bekend. en dat heeft een tijd nodig om vertrouwen te krijgen en er aan te wennen. en er zijn meerdere leidsters op 1 groep dus genoeg controle en nagenoeg geen mogelijkheid tot mishandeling of misbruik. dus een oppas wat in een huisje komt (als ik het goed begrijp), zou ik dus niet doen. ook niet als vakantiepark. je hebt zo geen controle.

avondje weg?? dan past familie op. en als ik een oppas neem dan is dat geen wildvreemde maar een bekende. bijv. een vriendin van m'n zusje, buurmeisje of wat dan ook. niet iemand uit een advertentie of wat dan ook.

maar verder weer ontopic:
TS, waarom zet je geen polletje op bijv. een zwangerschapssite?? daar zitten honderden moeders en dan krijg je een een nog groter beeld van wat er gewenst is.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 21:55

Mijn kinderen zijn groot, maar als we ooit met de kleinkinderen een weekendje wegggaan.... ik denk dat ik graag een kinderstoel, box en kinderbedje zou zien in een bungalow. Verschonen deed ik vroeger met de kids op de bank of op de keukentafel. Net hoe het uit kwam. Wat ook leuk is, is ander speelgoed. Is voor de kids ook leuk om met wat anders te kunnen spelen. En verder in het winkeltje de eerste benodigdheden zoals luiers billendoekjes potjes eten, flesvoeding. tuurlijk neem je dat als ouders allemaal mee, maar het wel handig om dat zo te kunnen halen als je opeens zonder zit.
Wij gingen vroeger elk jaar kamperen met de kids. Toen de jongste 4 maanden was, ging ze al mee. ik heb geen magnetron in de caravan, maar het is elke keer weer gelukt om de fles te verwarmen. Het was aanpassen, maar het ging elk jaar goed. Het was geen luxe maar wel genieten hoor. we zijn met de oudste ooit 1x naar een bungalowpark geweest. Ik weet niet meer wat er toen aanwezig was: is een beetje lang geleden (zoon is 24 jr, dus 23 jr geleden)

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:42

Wij nemen zelf een reisbedje mee meestal. Maar het is wel handig als het er wel is. Verder een veilige eetstoel, en een microgolfoven. Allemaal proper natuurlijk. En verder hebben we niks speciaal nodig :D

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 08:49

vuurneon schreef:
(Zijn ook genoeg mensen die kinderen verwekken op een keukentafel :') Geloof dat je niet overal bij stil moet staan haha)

Hahahahahahahahahahah.......klopt helemaal...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 09:13

vuurneon schreef:

Dus dat :')

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:56

LZP --> BEU