Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yanouuu schreef:Ik ga van 10 juli tot 1 augustus! Eerst 10 dagen Paros, met een vriendin en zonder m'n ouders, dan pakken we de boot terug naar het vasteland, en dan de bus naar m'n familie in Nafplio, waar m'n ouders dan ook naartoe komen vanuit IstanbulHeb er dus heel veel zin in, alleen al om m'n familie weer te zien! Oh, en daarna doen we nog een paar daagjes Athene
_JY_ schreef:Ik ga in de meivakantie naar Griekenland met school. We maken dan een 'rondreis' door Griekenland, eigenlijk alleen maar vasteland, maar dat maakt me niet zo uit.We gaan in ieder geval naar: Athene, Nafplio, Mykene, Nemea, Kaiafas en Delphi.
Heb er echt heel veel zin in!
Nafplio is zo leuk! Echt een heel mooi stadje, en de omgeving is ook heel mooi, en afgezien van Griekse toeristen ook geen massatoerisme.
Manonn_ schreef:Ik ga naar rhodos van 3 juli tot 15 juli. Volgens mij hotel sunshine
lindar1985 schreef:@ NatasjavE Ik weet eigenlijk niet met wat voor een boot, een vriendin van mij heeft het geregeld, we gaan met een groep.. heb je nog tips?