meer mensen die zonder kids op vakantie gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: meer mensen die zonder kids op vakantie gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:13

Ook ik ben een alleenstaande moeder en inwonend bij mijn ouders.
Alleen ik zou het nooit kunnen, op vakantie zonder kind :o
Mijn zoontje hoort gewoon echt bij mij,vakantie zal voor mij niet eens vakantie voelen zonder hem,hoe zwaar het alleen ook is.. Daarnaast hebben mijn ouders ook geen opvoedende rol want ik heb een gastouder die op mijn kind past als ik weg ben,vindt dat mijn ouders opa en oma moeten zijn en niet in de rol van opvoeders moeten vallen nu ik thuis woon.

Ik begrijp dat het voor iedereen anders is,ik wens je dan ook een fijne vakantie toe,hoop dat je kunt genieten!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:21

Quellian schreef:
Ik zou nóóit op vakantie gaan zonder mijn kind, snap ook niet dat er mensen zijn die het wel doen, maar vooruit... ieder zo het zijne :)

SuzanneF, heb je geen vriendin met een kind waarmee je samen zou kunnen gaan?

Nee. :n
Ja wel vriendinnen met kinderen maar allemaal happy family met man en kids. Die willen mij echt niet mee hebben op vakantie. Die gaan lekker met hun eigen gezin.

ship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 22:44

ik lees van sommigen dat ze het niet kunnen oke ik heb nog geen iedee krijg strax de ervaring wel of het gaat bevallen ik zie het wel...

@Suzanne F. das idd heel vervelend al die gelukkige gezinnetjes miss zijn er meer alleen staanden op bokt kunnen we eens iets proberen te regelen om eens te met een paar een weekeind weg te gaan met kids? tis maar een iedee hoor ik ben overal voor in..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:34

Ship,dat is mijn eigen mening dat ik het niet zou kunnen.
Een ander is natuurlijk vrij in zijn eigen doen en laten,wie weet bevalt het je wel!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:40

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken. :o
Manlief stelt t wel eens voor, maar ik wil t (nog) niet.
Kids zijn 7 en 11.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 23:41

Suzanne F., dat is jammer zeg.
Maar een vriendin (met kind) kan toch wel een weekendje weg met andere vriendin (met kind)?

ship

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-12 23:42

Saskia9 schreef:
Ship,dat is mijn eigen mening dat ik het niet zou kunnen.
Een ander is natuurlijk vrij in zijn eigen doen en laten,wie weet bevalt het je wel!

ieder mag zijn eigen menig geven wie weet denk ik er strax net zo over :) ik weet het niet ik zal het onder vinden als ze strax wat ouder is gaan we lekker samen..

zag al 1 die 10 was en mocht niet mee maar als mijn dochter 10 is gaat ze lekker mee...dat is een mooie leeftijd de mijne is nu 4 en we willen exurcie's gaan doen en ja lekker strand hangen nou mijn dochter kennende is het voor haar momenteel nog niet van toepassing..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 11:25

Quellian schreef:
Suzanne F., dat is jammer zeg.
Maar een vriendin (met kind) kan toch wel een weekendje weg met andere vriendin (met kind)?

Hm ja maar je weet toch zelf hoe dat gaat. Heel druk leven en de tijd die dan vrij is willen ze met man en kids doorbrengen. En ja een weekendje zou wel gaan maar een weekendje kan ik ook makkelijk alleen. Het zou mij gaan om 8 dagen Mallorca ofzo. :+