Turkije geen last van gehad, ookal liet die piloot 't vliegtuig elke keer in een luchtzak vallen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
StillAngel schreef:Hallo lieve Bokkers,
Binnenkort ga ik voor de eerste keer met het vliegtuig naar Londen toe om het te proberen.. Van de zomer willen mijn vriend en ik namelijk een zonvakantie doen naar het buitenland (Tenerife) maar als ik dan in paniek ben(hyperventilatie en angstig voor heel veel dingen) zijn we letterlijk verder van huis. Heeft iemand nog tips voor zo'n bangerik als mij voor de eerste keer? Krijg al zweethandjes als ik er aan denk haha.
Groetjes!
Sammie schreef:Bij mij hielp het overigs nietSlikken en weet ik het wat. Heb er echt een hele dag last van gehad, Zeer trekkerig pijnlijk gevoel langs m'n kaak en pas twee/drie dagen plopten m'n oren eens een keer open
Had ik terug van Egypte ook. Maar goed, ik heb gewoon aparte oren volgens mij
gohya schreef:Mijn allereerste vlucht was in een klein vliegtuigje vanuit Limburg naar Amsterdam,maar daarin voel je echt wel dat je vliegt.Dat vliegtuigje schudde heel erg,maar bang was ik niet.En toen vliegen met een grote DC10,men wat een verschil,je voelt niet eens dat je vliegt.Ik heb nu in totaal 4 keer gevlogen,waarvan 3 lange vluchten [Mallorca en Gran Canaria].Op vakantie gaan boeit me niet meer,maar zou wel willen vliegen!
Liek_ schreef:gohya schreef:Hahaha heel lang geleden,in de jaren 70 was dat.Dat was toen een splinternieuw vliegtuig.
SupergaafWel erge ongelukken ook mee gebeurd
Sammie schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/DC10
Toestel vliegt dus nog wel.
Vliegen is eigenlijk heel veilig! Alleen ja.. gaat 't mis dan is het ook gelijk breed uitgemeten in 't nieuws.
Maar goed van je ts! Opstijgen is inderdaad even vreemdEenmaal in de lucht is het vrij saai. Gewoon de volgende keer voor de zekerheid nog een drupje doen.
Sammie schreef:http://nl.wikipedia.org/wiki/DC10
Toestel vliegt dus nog wel.
Vliegen is eigenlijk heel veilig! Alleen ja.. gaat 't mis dan is het ook gelijk breed uitgemeten in 't nieuws.
Maar goed van je ts! Opstijgen is inderdaad even vreemdEenmaal in de lucht is het vrij saai. Gewoon de volgende keer voor de zekerheid nog een drupje doen.