Verre reis zomer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marit

Re: Verre reis zomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:22

Ja, de prijs zit inderdaad ook bij ons af en toe een beetje in de weg. Een jongen uit m'n oude klas is er ook geweest, en als ik z'n foto's zie trekt het me toch wel heel erg. Behalve de aanwezigheid van tarantula's. :')

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 21:22

Zal wel even vragen als ik weer thuis ben of ze eens wat kunnen vertellen over Costa Rica :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-12 21:24

Graag! :D

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 17:21

Costa rica is zeer zeker een aanrader!

Mooi land en betaalbaar.

De natuur is daar heel afwisselend en kwa (aparte) dieren kan je ook je ogen uit kijken....

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-12 17:22

Helaas is het Costa Rica niet geworden. Ivm de regentijd in CR is het risico te groot. mensen die er in de zomer zijn geweest raden het ons ook af. Het wordt nu Amerika. :) Welke kant is nog niet helemaal zeker.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-12 19:49

Leuk hoor! Ben benieuwd! Ik hoop deze zomer weer terug te gaan naar de westkust :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 19:03

WE HEBBEN NET GEBOEKT :):)
San fransisco, LA, Hollywood, Grand Canyon, Bryce Canyon, Las Vegas, Death Valley, Mammoth Lakes, en Yosemite gaan we allemaal zien!

:D :D :D :D :D :D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:16

Leuk mijn moeder en broertje hebben die reis van de zomer gemaakt en zijn er erg over te spreken. Hebben ook genoeg foto's gemaakt. ;)

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:17

Californië is geweldig, ben er zelf een paar x geweest. Gaan jullie georganiseerd per touringcar of zelf rijden. Als dat laatste zo is heb ik weel een paar tips:
- SF: boek ver van te voren Alcatraz, anders kan er niet op / ga de golden gate over naar het park aan de linker kant.
- LA/Hollywood: Disney is leuk. Maar Universal Studios is geweldig, het is wel klein maar doordat het tegen de bergen aan ligt heb je verschillende "verdiepingen" met een prachtig uitzicht. Als je ook van strand houdt moet je naar Santa Monica rijden, ligt tegen LA aan.
- Las Vegas is beter om te voet te ontdekken, s'avonds bij Mirage, bij the Bellagio en Treasure Island heb je shows die voor de deur plaatsvinden.

Shoppen moet je in de outlets doen bij SF of LA, daar is het goedkoopst. Als je vragen mbt Californië heb stel ze maar.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 19:18

We hebben een auto daar die we huren en alle hotels staan al vast :j Ook alle wildparken zijn al geboekt, anders kon je er niet in hebben we gehoord.
Disney gaan we niet doen denk ik, vinden mijn ouders niks :') Las Vegas ben ik wel benieuwd naar de hoogtepunten!

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 19:23

Marit schreef:
We hebben een auto daar die we huren en alle hotels staan al vast :j Ook alle wildparken zijn al geboekt, anders kon je er niet in hebben we gehoord.
Disney gaan we niet doen denk ik, vinden mijn ouders niks :') Las Vegas ben ik wel benieuwd naar de hoogtepunten!

Ok, maar Universal Studios moet je gewoon zeggen dat het voor de omgeving is, je kijkt meer naar de omgeving dan naar de attracties. Wel zonde dat je ouders niet naar Disney willen, is heel anders dan hier in Europa.

Hebben jullie Alcatraz ook al geboekt? Of gaan jullie daar niet heen? Las Vegas is leuk voor 2 dagen, maar meer echt niet.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-12 19:41

Las Vegas gaan we ook maar 1 dagje heen, Alcatraz hebben we geloof ik niet geboekt

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 20:07

Marit schreef:
Las Vegas gaan we ook maar 1 dagje heen, Alcatraz hebben we geloof ik niet geboekt

Als je daar naar toe wil, zou ik dat goed van te voren boeken. De eerste x wilde wij ook kaarten halen voor de dag zelf, maar dat ging niet en was uitverkocht tot een week daarna. Dus de volgende x hadden wij het al in Nederland geboekt.