Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
robincera schreef:Hee Kim
Door al jouw goede verhalen en mooie fotos gaan mijn zus en ik wss ook naar de Dominicaanse
Wordt eind dit jaar
Wanneer is het weer het beste om te gaan eigenlijk?
robincera schreef:Oh dat met de dolfijnen lijkt me ook heel gaaf! Hoe duur is dat inderdaad?
We willen rond november/december gaan, en inderdaad buiten de vakanties om
Welke hotels raden jullie aan? Heb hier al wel wat goede dingen gelezen.
We willen wel dichtbij een dorpje o.i.d. zitten, dus niet dat je echt in the middle of nowhere zit!
(Die banners passen zich ook flink aan naar het topic haha krijg allemaal vakantieaanbiedingen)
HouVanUtopia schreef:Ik ben samen met bokker _Kimmm naar de Dominicaanse geweest!
En ben zo ONTZETTEND jalours dat ze terug gaat dit jaar!
Ik hoop ook nog een keer terug te mogen of naar een ander ver land..
Wij hebben ook bij Dolphin explorer gezwommen met de dolfijnen dit was 110Euro dat was dan de uitgebreidste. Wat je ook op het filmpje ziet.
Je had ook nog 2 andere die je kon kiezen daar 1 was meer voor kinderen.
En 1 was dan met 1 dolfijn en die was geloof ik rond de 70 euro.
_Kimmm schreef:
HouVanUtopia schreef:Ik ben samen met bokker _Kimmm naar de Dominicaanse geweest!
En ben zo ONTZETTEND jalours dat ze terug gaat dit jaar!
Ik hoop ook nog een keer terug te mogen of naar een ander ver land..
Wij hebben ook bij Dolphin explorer gezwommen met de dolfijnen dit was 110Euro dat was dan de uitgebreidste. Wat je ook op het filmpje ziet.
Je had ook nog 2 andere die je kon kiezen daar 1 was meer voor kinderen.
En 1 was dan met 1 dolfijn en die was geloof ik rond de 70 euro.
Top vakantie gehad he!
robincera schreef:Oh dat met de dolfijnen lijkt me ook heel gaaf! Hoe duur is dat inderdaad?
We willen rond november/december gaan, en inderdaad buiten de vakanties om
Welke hotels raden jullie aan? Heb hier al wel wat goede dingen gelezen.
We willen wel dichtbij een dorpje o.i.d. zitten, dus niet dat je echt in the middle of nowhere zit!
(Die banners passen zich ook flink aan naar het topic haha krijg allemaal vakantieaanbiedingen)