Gewoon in je gewone koffer stoppen, en dan camera + lenzen apart in handbagage? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Gewoon in je gewone koffer stoppen, en dan camera + lenzen apart in handbagage?
beetje lastig voor je tante dan haha
kan ook zetpillen gebruiken
werken sneller, maar lijkt me niet comfi in een vliegtuig 

kijk eens aan, naast je handbagage mag je gewoon een laptop meenemen
. Wat zou de definitie van klein zijn? Alleen een compacte camera of zou spiegelreflex ook nog mogen... Snap wel dat zo'n enorme filmcamera die bij filmopnamen gebruikt worden niet mag
.
Mijn lens weegt 1 kilo, body weegt 800 gram en heb dan ook nog een batterygrip en 1 klein lensje die ik meeneem en verder een DS lite met 1 spelletje en de laptop die wel dik 2 kilo weegt
ga zo maar eff op de weegschaal staan , eng..
. Is alleen zo jammer dat de echt goede zo duur zijn en de andere kleintjes zo traag zijn...
Was van mijn moeder en ikheb em overgenomen. Werkt nog prima, wat traag soms, maar ey, ben al blij dat ik iets heb
.
is een 21"
.
dus ik ga kijken of ik een andere oplossing heb, lekker handig
(alles wat er nu op staat is wel gebackuped)
lifaya schreef:Kán, maar het nadeel is wel dat er nogal ruw met de bagage word omgegaan en bang ben dat het gestolen word, ben ik álle foto's ook meteen kwijt(alles wat er nu op staat is wel gebackuped)
ze gaan wel ruw met je bagage om, maar als je hem gewoon goed inpakt, in een hoes en dan tussen je kleding, je zorgt dat je koffer goed vol zit en er dus geen speling in zit dan komt het echt wel goed hoor