Fright nights 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

keetie_bijl

Re: Fright nights 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 22:14

Wij zijn afgelopen zaterdag geweest en het was super.
Nog beter dan ik verwacht had.
Alle 4 de spookhuizen gehad, en vooral De Villa en Psychoshock waren super. Alice vonden we niets aan.

Scarezone camatotz zijn wij gauw doorheen gelopen, werd niet goed van dat gedreun. Vond de muziek daar iets te hard staan.

Vooral Gravediggers was goed verzonnen. Die zag je echt niet zitten in de bosjes.

En er was schitterend vuurwerk.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-11 23:01

Ik ben ook bij Camatotz geweest, gewoon erdoorheen gelopen. De muziek vond ik geweldig en de sfeer ook maar er was nog genoeg te kijken. :D

Psychoshock was de eerste waar ik in ben geweest, maar zo super eng was het niet hoor. Ben wel veeeeel geschrokken maar ik vond het meevallen. :))

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 07:41

Ik vond Psychoshock echt een lachtertje. Ook in de andere spookhuizen ben ik niet geschrokken. Misschien ben ik er te nuchter voor. Eddie´s funhouse vond ik wel leuk.

_Femkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 11:18

Ik ben niet in de spookhuizen geweest, helaas.. Ik wil wel, maar mijn vriendinnen durven dat écht niet en alleen ga ik niet, moeten zij ook weer zolang wachten. Wij waren afgelopen zondag geweest en man, wat was het druk :\ !! Maar door de drukte ben ik wel een keer geschrokken, want er liep iemand voor me, draaide weg en stond 'het beest' bij Anton Freak in eens voor m'n neus, ja, toen had ik wel een kleine schrik reactie..

Ben zelf ook erg nuchter in dit soort dingen, schrik ook echt zelden, voorgaande jaren nog nooit geschrokken.. En ze hebben écht hun best gedaan, want zelfs een vriendin die het allemaal maar dood eng vind (wat ik dan weer grappig vind }> haha) zei zelfs 'ze moeten jou wel hebben, zeg'
De vogelverschrikker heeft het ook heel vaak geprobeerd, kwam regelmatig langs lopen, heel dichtbij komen en zo doordringend aankijken, maar hij kreeg het niet voor elkaar :P uiteindelijk is het hem één keer gelukt, ik was niet op aan het letten en was naar iets aan het kijken wat een vriendin liet zien en toen stond hij ineens naast me toen ik me omdraaide.. (maargoed, zo'n schrikreactie heb ik ook als mensen niet gesminkt zijn :P ) Het was ook leuk dat we Beetlejuice nog hebben zien optreden bij de show van Mortis en hem nog tegenkwam in het park! Hij liet zelfs een scareactor (Rapunzel) lachen met een grap: 'Hee schatje, heb je ook zo'n lang schaamhaar, of zit het allemaal op je hoofd?' Ook wij moesten lachen :)

Scarezone camatotz zijn wij ook een keer doorheen gelopen en Gravedigger ook twee keer, vooral gelachen om de schrikreactie van de mensen als de bosjesmannen ze lieten schrikken :P Wij vonden vooral Anton Freak érg mooi, maar dan ook weer heel druk..

Verder was het wel geslaagd :j Vonden jullie het trouwens ook zo druk?

keetie_bijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-11 22:25

Bij ons was het gigantisch druk.
We hadden naar de show van 19.30 gekeken en dat hele plein stond vol mensen, en toen het klaar was moest je echt schuifelend de kant uit die je wilde.