Ik ben niet in de spookhuizen geweest, helaas.. Ik wil wel, maar mijn vriendinnen durven dat écht niet en alleen ga ik niet, moeten zij ook weer zolang wachten. Wij waren afgelopen zondag geweest en man, wat was het druk
!! Maar door de drukte ben ik wel een keer geschrokken, want er liep iemand voor me, draaide weg en stond 'het beest' bij Anton Freak in eens voor m'n neus, ja, toen had ik wel een kleine schrik reactie..
Ben zelf ook erg nuchter in dit soort dingen, schrik ook echt zelden, voorgaande jaren nog nooit geschrokken.. En ze hebben écht hun best gedaan, want zelfs een vriendin die het allemaal maar dood eng vind (wat ik dan weer grappig vind
haha) zei zelfs 'ze moeten jou wel hebben, zeg'
De vogelverschrikker heeft het ook heel vaak geprobeerd, kwam regelmatig langs lopen, heel dichtbij komen en zo doordringend aankijken, maar hij kreeg het niet voor elkaar
uiteindelijk is het hem één keer gelukt, ik was niet op aan het letten en was naar iets aan het kijken wat een vriendin liet zien en toen stond hij ineens naast me toen ik me omdraaide.. (maargoed, zo'n schrikreactie heb ik ook als mensen niet gesminkt zijn
) Het was ook leuk dat we Beetlejuice nog hebben zien optreden bij de show van Mortis en hem nog tegenkwam in het park! Hij liet zelfs een scareactor (Rapunzel) lachen met een grap: 'Hee schatje, heb je ook zo'n lang schaamhaar, of zit het allemaal op je hoofd?' Ook wij moesten lachen
Scarezone camatotz zijn wij ook een keer doorheen gelopen en Gravedigger ook twee keer, vooral gelachen om de schrikreactie van de mensen als de bosjesmannen ze lieten schrikken
Wij vonden vooral Anton Freak érg mooi, maar dan ook weer heel druk..
Verder was het wel geslaagd
Vonden jullie het trouwens ook zo druk?