Ik stonf vanmorgen pas voor het eerst vast sinds de start van dit topic haha, notabene op de snelweg, maar daarna ook midden in Rotterdam. Wilde ik heel spontaan komen posten hier, zag ik dat ik nog maar weinig batterij had.... dus ik was er weer niet
Zo ik wilde gisteren iets posten in het topic toen ik dik in de file stond, heb een halfuur gezocht naar het topic via mn telefoon Dus nu maar even zo, staat die tenminste tussen mijn eigen berichten
Anoniem
Geplaatst: 29-09-11 10:20
Motje11 schreef:
Chips, dat ging even lekker. Ben Hilversum voorbij geknald!
Toen stapte ik net in de auto
Ik kom er inderdaad op bij Hilversum op de A27. Vanmorgen ook weer doorgereden, voor het eerst op donderdag geen file. Om 12 uur weer weg hier..
grappig topic, ik sta 4 ochtenden rond 8 uur op de A27 ga er bij Laren op en bij Hilversum zuid weer af, groene Frontera. Op woensdag kan je me spotten op de A1 en de A10, zowel 's morgens als 's avonds
rommulus
Ik sta meestal op de A10 of op de A1 in de file maar kan dan echt niet bokken hoor
Ramooontje
Geplaatst: 01-10-11 22:25
GreaseMonkey schreef:
Oeh Veluwse Bron. Die is heel mooi!!! Veel plezier!
Het was echt geweldig! Ik ga regelmatig naar de sauna maar de veluwse bron was mijn eerste x en wat mooi en heerlijk zeg! Nu voldaan van alle sauna's en behandelingen terug in het hotel (en dan toch weer bokken )
ik sta elke dag voor de Coentunnel in de file, t is alleen soms een verassing hoe lang het duurt In de ochtend sta ik ook in de file op de N247. De dagelijkse file ben ik na bijna 3 jaar wel aan gewend, maar als het langer duurt dan normaal wordt ik wel lichtelijk gefrusteerd alelen als dat dan weer lang genoeg duurt ga ik er bijna de lol van in zien paar weken terug deed ik 4 uur over een stuk waar ik zonder file 20 minuten over die haha Helaas geen internet op mn telefoon (ja ja ouderwets ) dus kan niet bokken als ik in de file sta..