Safari in Oeganda; dé parel van Afrika!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 23:52

SSDesign schreef:
Namibië :D Niet dat ik me er echt in verdiept heb hoor, maar daar heb ik prachtige reportages van gezien :D

Ach eerst nog maar even doorsparen... Het is niet echt goedkoop ;)

Geld voor veel van Afrika jammer genoeg. Lijkt mij ook een mooi land!!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 08:11

Eydis schreef:
SSDesign schreef:
Namibië :D Niet dat ik me er echt in verdiept heb hoor, maar daar heb ik prachtige reportages van gezien :D

Ach eerst nog maar even doorsparen... Het is niet echt goedkoop ;)

Geld voor veel van Afrika jammer genoeg. Lijkt mij ook een mooi land!!

Ja dat klopt... Al is Oeganda vaak toch wel wat goedkoper dan bijvoorbeeld Tanzania of Kenia. :) Maar ja dat verschil is al bijna weg als je naar de gorilla's wil, dat is ontzettend duur.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-11 01:48

Prachtige foto's! Wat een sfeer, heerlijk :D Ik ga snel eens rustig het verslag lezen, maar zo alleen op de foto's al zou ik zo die kant op gaan..

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:03

Wow! Susan, gave reis en fotoserie! :)

Ik denk dat ik ook maar eens ga plannen om in 2013 met de camera op stap te gaan naar een van die landen. Ik wil ook graag keer op safari voor paar toffe foto's. :) Hoorde van aantal Bokkers dat die het misschien ook wel zagen zitten afhankelijk van locatie, organisatie, groep, prijs, etc. Heb ik iig nog ruim jaar om uit te zoeken wat ik wil en om te boeken en om te sparen voor een safari-lens. _O-

woollieh

Re: Safari in Oeganda; dé parel van Afrika!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:06

Wauw! Prachtig! Hoe je het ook vast gelegd hebt! <3
Super gaaf lijkt mij dat!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-11 12:43

Bagheera_206 schreef:
Wow! Susan, gave reis en fotoserie! :)

Ik denk dat ik ook maar eens ga plannen om in 2013 met de camera op stap te gaan naar een van die landen. Ik wil ook graag keer op safari voor paar toffe foto's. :) Hoorde van aantal Bokkers dat die het misschien ook wel zagen zitten afhankelijk van locatie, organisatie, groep, prijs, etc. Heb ik iig nog ruim jaar om uit te zoeken wat ik wil en om te boeken en om te sparen voor een safari-lens. _O-

Misschien dat ik dan wel mee wil hoor :D Vond het echt een ontzettend mooie ervaring. Namibië lijkt mij ook erg mooi!

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 12:47

@Susan: Haha! Zal je op het lijstje met Bokkers zetten die interesse hebben. :P Lijstje zit nu pas op 4 inclusief mijzelf hoor. En moet idd even uitzoeken wat ons leuk lijkt. Wat voor dieren willen we zien. Iedere dag rond trekken. Kamperen, lodges, etc. := Ach heb ik dan nog ruim 1 jaar voor! :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:31

Wat een ontzettend gave reis zeg! En wat een super leuk verhaal + foto's om te lezen!
Heb meteen even op de site gekeken.
Hebben jullie de oeganda groepsreis 22 dagen gehad?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 23:33

Ja die hebben wij inderdaad gehad :) Alleen wij vlogen met Turkish Airlines (dan heb je een overstap in Istanbul, maar dat scheelt veel in prijs) en dan heb je het verschil dat je één dag eerder aankomt en één dag eerder vertrekt, maar dat was geen probleem. En op de terugweg hadden wij bijna 24 uur overstaptijd in Istanbul, maar toen zijn we gewoon een dagje Istanbul in gegaan! Ook heel erg leuk. Scheelde in totaal 400 euro per persoon of zo :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-12 23:37

Wow dat scheelt inderdaad veel geld, en organiseerde je dat dan zelf, die andere reisdagen, of was dat via hun een optie?
Ik zou echter alleen gaan, dus dan is een dag eerder vertrekken niet zo handig/leuk denk ik

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-12 23:47

Nee die andere reisdagen werden gewoon geregeld. Het verschil was dat we nu de eerste dag in Entebbe een relaxdag hadden in plaats van de laatste dag. En dat betekent inderdaad wel dat je een dag 'alleen' zou zitten. Werden overigens wel netjes opgehaald en gebracht bij het vliegveld hoor, wat dat betreft was het echt top geregeld.

Wij zijn op onze vrije dag naar de dierentuin geweest, op aanraden van de reisleidster die trouwens speciaal voor ons een dagje eerder naar Entebbe (waar het vliegveld is) kwam. Zij gaf ons wat tips wat we konden doen en dit hebben wij uiteindelijk gekozen.

De chauffeurs waren overigens ook echt top, die wisten ook erg veel en konden ook veel voor ons regelen daar. Wisten ook goede en veilige restaurantjes etc. :D

Edit: Je zou ook bij het reisbureau kunnen informeren of er meer mensen dan met Turkish Airlines komen :D