Kan iemand mij helpen? Ik weet niet hoe de trein werkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 20:03

Heb je het overleefd? :D

Ik ben woensdag ook voor het eerst 'alleen' (werd bij de trap bij het perron afgezet, maar kon het perron nog steeds niet vinden :') ) met de trein gegaan, en het viel best mee. Er lopen altijd wel mensen waar je het aan kunt vragen! Bij mij stond er zelfs iemand van de NS die me de hele route uitlegde.. :o

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 13:27

Ik ben weer veilig thuis gekomen hoor! :D
En om eerlijk te zijn was het best relaxed om met de trein te reizen. De tijd ging voor mijn gevoel ook best wel snel.
Iets minder fijn was dat ik vlak voordat ik bij Utrecht was, bedacht dat ik nog naar de wc moest. Er stonden alleen al twee oude vrouwtjes die erg sloom waren, dus ik werd een beetje gestressed. En door de stress was ik vergeten de deur op slot te doen. :') En je raadt het al, toen deed ineens een man van een jaar of 60 de deur open. Hij wist niet hoe snel hij de deur weer dicht moest doen := Ik heb mezelf de rest van de reis maar voor gehouden dat ik die man toch nooit weer zou zien :+

En over de discussie dat het gek is als je volwassen bent en nog nooit met de trein hebt gereisd. Ik denk dat als je uit een regio komt waar niet zo veel treinen rijden het helemaal niet zo raar is. Ik woon zelf 30 km van het station. Als je daar eerst al met de auto of bus heen moet, kun je inderdaad net zo goed met de auto doorreizen.
Maar dat neemt niet weg dat ik het persoonlijk wel blij ben, dat ik nu eindelijk echt goed weet hoe de trein werkt en er nu misschien wel vaker gebruik van ga maken :j

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:26

Mooi dat het bevallen is :D .
Die oude man zal ook wel geschrokken zijn, denk ik zomaar _O- _O-

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 16:35

Ik vond het super en hoop dat je wat aan dit topic gehad hebt. En de volgende keer dat je weer gaat, over 20 jaar, kun je alles hier nog eens opzoeken! _O-

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 18:29

dwaallicht schreef:
lampenkap schreef:
Je hoeft je niet te schamen hoor! Ik ben 24 en heb ook geen idee hoe de trein of metro werkt!

Eerlijkgezegd vind ik dat dan wel een beetje gek... reis je dan altijd met de auto/fiets, of ga je nooit ergens heen?

Ik begon op m'n 16e met treinreizen, ook niet zo vroeg, maar het is toch wel een basic iets wat je moet weten als je in je twintiger jaren bent... toch

Auto/fiets of scooter idd. Ga nooit met de trein!

saskiakefie

Re: Kan iemand mij helpen? Ik weet niet hoe de trein werkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 19:16

hahaha oeps :P maar inderdaad die zie je niet meer :D

Nadia
Oppermuts

Re: Kan iemand mij helpen? Ik weet niet hoe de trein werkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-11 11:54

LZP --> BEU