Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hihi .
nou dat was dus duidelijk voor ons. uiteindelijk was het geld echt dubbeldik waard (en we hadden geluk want de engelsen bij ons wilde na 1 keer zwemmen niet meer dus wij zijn uiteindelijk echt 6 keer het water in geweest. En daarna echt kapot want ik dit was een zwem je rot excursie
). casperrr schreef:Ik ben in 2009 16 dagen in Playa del Carmen geweest, Viva Wyndham Azteca hotel, ge-wel-digHeb er nu gewoon heimwee naar, maar dat kom denk ik omdat bijna iedereen uit mijn omgeving op vakantie is of binnenkort gaat
Heb met dolfijnen gezwommen, ben by de bekendste Maya tempels geweest,en alle andere sightseeing dorpjes en dingen, en ben naar een natuur water park geweest waar ik heb gesnorkeld in ondegrrondse grotten!
Heb me overigens absoluut niet onveilig gevoeld (lange europese meid alleen, en met grote camera tas), om 10u sochtends.
) en daarna gezwommen in een Cenote. Drinkbaar water, smaakte prima. Ze vertrekken om half 8 uit PdC of als je mazzel hebt en je hotel ligt aan de juiste kant van de stad, wordt je bij je hotel opgehaald. Ik moest helaas met de taxi.