Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lielle schreef:Tot ca zes uur vliegen is het allemaal wel te doen, daarna is de lol er aardig vanaf.
Annettu_ schreef:Op cathay pacific heb ik zoon last van die stoelen.. 16 uur lang.. als je de stoel achterover wil doen. Land je met je kin op je borst ?! en krijgt na 5 min last van je rug.. de hoofdsteunen zijn net niet sterk genoeg om je te steunen.. verschrikkelijk..
*Trauma *
Weissjee schreef:x_Elise schreef:Ik ken alleen oncomfortabele stoelen
Haha ja die bedoel ik! Kreeg al niet veel op Google niet veel met m'n zoekopdracht :p. Nu snap ik waarom..
Maar we vlogen met Onur Air(als ik dit wel goed schrijf?), idd een redelijk klein vliegtuig. Andere jaren ook wel met Onur Air gevlogen maar kan menniet herinneren dat ik toen ook last had..
Tulandro schreef:Je moet ook NOOIT helemaal achteraan in het midden in de 747 van KLM gaan zitten.. die stoelen kunnen niet naar achteren omdat er een wand achter staat. Heerlijk met een nachtvlucht. Iedereen lekker de stoelen kantelen, en jij zit op een stoel die veel en veel te ver rechtop staat.
Cayenne schreef:Ik heb vorig jaar een treinreis van 13 uur gemaakt in een oncomfortabele treinstoel, en benen strekken ging ook niet, dus dan zit je een tijd opgevouwen. Plus dat het nacht was, dus lezen etc ging ook niet, en slapen al helemaal niet.
Vergeleken daarbij lijkt alles comfortabel