Nou in thailand kun je zeker mooie foto's maken! Wij hebben al heel veel mooie foto's gemaakt met ons simpele cameraatje dus dan moet jij het zeker kunnen ;p
En als je ergens allergisch voor bent moet je even in een thais restaurant een briefje laten schrijven. Heb ik ook gedaan omdat ik heel erg allergisch voor pinda's/noten beten. Toen hebben ze in een thais restaurant (in NL) een briefje voor me geschreven.
Oeh interresant topic! Ik zit er over te denken om een paar maanden tot een half jaar naar Thailand te gaan! Zijn hier meer mensen die voor langere tijd (en dus waarschijnlijk ook in hun eentje) naar Thailand zijn afgereist?
Hotel voor in Bangkok is geregeld, vanuit daar regelen we een trip naar de oude hoofdstad van Bangkok (evt. de fietstocht alvast) en een ticket naar Krabi en dan zien we wel verder
Denk dat we die treetops wel gaan doen.. dan die van 2 nachten/3 dagen.
Farjen
Geplaatst: 27-07-11 12:13
Ik meld me Ik ga eind augustus (lekker in het regenseizoen...) eerst 3 nachten naar bangkok en daar bezoeken we de 2de dag de drijvende markt en de tempels. En dan gaan we 9 nachten naar phuket.
Farjen.. niet zo negatief he! Hahaha... Mijn nicht was vorig jaar ook in augustus geweest (net als wij), en die hadden heel af en toe in de ochtend een stevige bui. En hebben 1 keer 's avonds een stevige bui gehad (toen liepen de straten van bangkok blank
Even een schopje... Anders vergeet iedereen dit topic straks
Zijn er nog ervaringen met die excursie op kao sok?
kally
Geplaatst: 29-07-11 17:19
Deet kun je ook bij de Seven Eleven kopen erg goedkoop en hogere deet percentage. Bij Pattaya de "Flight of teh Gibbon" erg gaaf. Een cabaret voorstelling van jeweet wel meisjes.... Tiger Kingdom was ook erg leuk, een ervaring om niet te vergeten.
Er is in ieder geval erg veel te beleven en wens je dan ook ontzettend veel plezier in Thailand....