Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Medea schreef:_Noah schreef:Ik lees ook even mee, ben op zoek naar een vakantie na de kerstdagen weg, januari weer terug. Ben al in veel landen geweest, wil ook een beetje een romantische vakantie. Ik denk aan Cuba, Dominicaanse of Bali.
Bali is wel een eind vliegen en zijn we beide al eens geweest. En we willen ook een beetje relaxen.
Curacao is een geweldige bestemming, maar wel echt als je wilt uitrusten/ duiken/ strandvakantie wilt!
Kenia is heel mooi, maar inderdaad wel eerst hard sparen en Niarobi zelf is redelijk crimineel.
Dubai vind ik ook geweldig, maar maximaal een week, dan heb je alles wel gezien, het is bloody hot.
Mijn tante is redelijk 'bereisd' en dol op Afrika, maar wil echt nooit meer naar Gambia. Volgens haar is de bevolking rondom de toeristen'dingen' ontzettend opdringerig, tot heel erg vervelend aan toe. Wellicht iets om rekening mee te houden?
justdjen schreef:Ik zet even een stipjewij willen ook nog graag op vakantie in november! Nog meer mensen met leuke ervaringen???
@Rytir; was Thailand echt zoveel leuker dan Maleisie?? Na Bali vorig jaar zijn wij erg gecharmeerd geraakt van die kant van de wereld!
_Tamara schreef:Thailand is ons ook aangeraden, maar dat trekt mijn ouders totaal niet. Het oosten trekt hen zoiezo niet.
Moet zeggen dat het mij wel erg trekt.
We zien wel, zitten ook nog heel erg met Curacao in ons hoofd..
_Tamara schreef:Wij zijn nu aan het kijken naar de Dominicaanse Republiek. Heeft hier iemand ervaring mee? Welke plaats is het leukst (winkeltjes, restaurantjes e.d.)?