Biddinghuizen, wat is er te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imd

Re: Biddinghuizen, wat is er te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:19

Ik vind dat je in de omgeving prachtige bossen hebt om te fietsen en wandelen. Ook het water is erg mooi. Verder zou ik het niet weten, ik rijd er alleen maar door met de auto. Harderwijk vind ik overigens een hele leuke stad :)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 22:27

Wij zijn vorige week nog in biddinghuizen geweest, ook bij Riviera parc. Walibi is leuk, behoorlijk enge achtbanen, wij durfden niet overal in haha. De zwaluwhoeve ( wellness centre) is er ook dichtbij, net als het dolfinarium.
Elburg zijn wij ook geweest, maar vond er niet veel aan. Had het idee dat het een oud kerkelijk dorpje was. Op zich niets mis mee, maar als je er wat excentriek uitziet, wordt je wel nagestaard. := Wij hadden het na een half uur dan ook wel gezien...

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-11 11:58

Bedankt voor jullie reacties!
Naar Walibi ga ik al voor de 4e of 5e keer dus ik weet hoe het daar is. :P De achtbanen zijn wel chill :d

@Iessie Haha okee :P Naja, wij zullen er doorheen fietsen en 's een keer een hapje gaan eten.
@Jolienn Zweefvliegen is helaas een beetje duur voor ons :o

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-11 21:34

Dorhout mees is ook heel erg leuk, heb ik zelf ook gewerkt maar ik zou het niet aanraden om daar met zijn tweeen heen te gaan. Het is vrij prijzig en met zijn tweeen ben je zo door de activiteiten heen.

Veel plezier!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 09:49

Moderatoropmerking:
Er zijn een aantal reacties verwijderd, de TS is op zoek naar tips, niet naar opmerkingen dat er niks in Biddinghuizen te doen is. Dus graag nuttige tips plaatsen en andere opmerkingen achterwege laten. Bedankt.

Het topic past beter op BEU, dus LZP --> BEU

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 17:46

Kijk zeker op www.riviera.nl wat veel zeggen. Ik ben daar namelijk een keer geweest. Woon aan de overkant van het veluwemeer (in Nunspeet). En ik raad je ook aan om naar harderwijk te gaan is erg kort bij. Veel succes verder er mee