Tip om te eten is El Mago, heeeerlijke spare ribs! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tip om te eten is El Mago, heeeerlijke spare ribs!
ik love spareribs!
wij drinken allebei geen alcohol, dus dat gaat hem niet worden, toch bedankt voor de tip!
dus we gaan nu echt inpakken

)
: 
heb je ze zelf genomen?
Ik ben heel benieuwd (ga dezelfde studie als jij doen) MrUlbe schreef:oh wauw leedebee! die wil ik héél graag in het echt ontmoeten
wat een mooie foto's zegheb je ze zelf genomen?
morgen nog een dagje en dan eindelijk na lang wachten, ga ik eindelijk naar Tenerife
).

Heb je walter jansen ook als leraar??? Urko schreef:Ik heb 1 grote groene ronde koffer bij, en een kleine kwarte trollie hihi. En waarschijnlijk donkerbruin haar, wisselt nogal en ben ik heel lang en heel dun.
Grappig, ik check je profiel even: ik heb 4 jaar lang op de manege in eersel gewerkt en Ik heb vorig jaar mijn niveau 4 diploma gehaald manegment dierverzorging en ik doe nu paraveterinair. Jammer dat we elkaar net missen daar! Hebben we stiekem heel veel gemeenHeb je walter jansen ook als leraar???
ja voor management gehad
en heb eventueel nog wat ruimte. nu moet er nog wel mijn shampoo en douchegel in, maar dat zal geen 4 kilo wegen