Van Nederland naar Londen, help!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:20

With all respect, dan snap ik niet waarom je eerst met je kindje heen wilde, en ook niet waarom je niet gewoon wacht tot hij hier is. Je kent die dude niet eens... Je gaat toch niet bij een onbekende langs in het buitenland?

Jess1989

Re: Van Nederland naar Londen, help!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 19:25

Waarschijnlijjk omdat ik een heel stuk impulsiever ben dan jij lieveli.... Ik ken um goed genoeg om te weten dat ik um heeeeel erg leuk vind en wachten tot ie hier is duurt simpelweg te lang :o Heb niet zoveel geduld namelijk

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:27

Oh ik ben ontzettend impulsief, ik breng mezelf alleen niet in gevaar zo. Ik zou het sowieso gewoon tijd geven, online liefdes zijn altijd ontzettend uitvergroot.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 19:28

Jeetje lieveli.... in gevaar brengen?!? :?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:30

Ja...Je weet niet of iemand zich anders voordoet, je weet alleen hoe diegene zich profileert. Je gaat naar een stad toe waar je niemand kent, en waar je dus heel kwetsbaar bent. Ik snap niet dat je dit niet ziet.

Waarom denk je dat ze op datingsites altijd zeggen dat je in het openbaar moet afspreken? Al helemaal dat je in eerste instantie je kindje mee wilt nemen, ik snap dat niet hoor...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 19:31

En ik snap niet dat jij denkt dat ik volkomen achterlijk ben ofzo... Ik ga inderdaad naar een stad waar ik niemand ken, maarja... toen ik donderdag voor het eerst ging werken kon ik ook niemand in amsterdam! Le-vens-gevaarlijk :j En daarnaast zit ik niet gelijk bij um thuis hoor, je hebt ook nog zoiets als restaurantjes enz enz? Enne... wat had ik ook alweer over mn dochter gezegd?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:35

Nevermind, be stubborn. Ik denk dat iedere vrouw die ooit met een nare gast van internet mee naar huis is gegaan, er van overtuigd was dat hij oké was. En als je werken in Amsterdam vergelijkt met daten in Londen, wil ik niet weten wat voor werk je doet. :)

Ik raad het je in ieder geval af, ik vind het allemaal nogal naief. Maar ik snap dan ook cyberliefdes niet...

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 19:37

Het doel maakt toch niet uit? Je had het over de stad... dat ik daar niemand ken. Nou be happy, ik ken ook niemand in Amsterdam en moet daar ook eerst 30 minuten doorheen voor ik op mn veilige werkplekje kom.
Enne... ik weet niet hoe jij bent en jij weet niet hoe ik ben, maar ik ben toch écht zelfredzaam hoor! Ben niet achterlijk en heus wel op mn hoede.

Het is verre van naïef en als jij ooit iemand tegenkomt op internet waarmee het ontzettend goed klikt, je enorm goed kunt praten en alles gewoon goed voelt... dan spreek ik je weer oke ;) Maar veroordeel me niet als je me niet eens kent.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 19:40

Ik heb heus wel die klik met mensen online, en ik heb ze ook ontmoet, maar ik ga er niet slapen oid. Ik word er niet verliefd op ook :')

Anyway, een teken van naïviteit is iets niet naïef vinden, pas gewoon goed op jezelf en denk je plan nog eens door.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 19:43

Jeetje lieveli... ik ben een volwassen meid hoor, heb geen mama 2 nodig ;)
Als ik zeg dat ik ga city hoppen in londen en ik kom hem in een kroeg tegen is er niks aan de hand? Beetje krom vind je niet?

En dat jij daar niet blijft slapen of niet op verliefd word ligt dan toch echt aan jou, dan is dat niet de klik waar ik op doel. Enne... ik kan gewoon bij iemand blijven slapen hoor, zonder verdere bijbedoelingen. Tis niet zo dat ik van de 1 op de andere dag met de noorderzon vertrek en na 2 dagen weer terug kom ofzo. Ik ben heus niet gek en vraag hem het hemd van zn lijf. Ik laat standaard het adres achter bij mn ouders en bel op regelmatige basis.

Ik weet niet wie of wat jij bent tegengekomen, maar het lijkt wel of je in iedereen een potentiele moordenaar/verkrachter ziet ofzo...

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:05

Met potentiele moordenaar/verkrachter in het achterhoofd..
Laat je provider je ook bellen in Engeland?
Of Schotland als je in de achterbak van een mini ligt?

Just asking..

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:08

Ik snap cyberliefdes genoeg om te weten dat ik dat nooit meer doe. Het kostte mij wel 3 jongens ofzo om dat te beseffen in mijn lompe verleden, maar nee.
En ik had nog de mazzel dat de ene die ik kon opzoeken WEL heel erg galant was!

Maar ik raad je echt aan om gewoon te wachten tot hij hier is. Zeker als je bovendien al niet zoveel geld kwijt wilt/kunt.

Even voor de duidelijkheid: Die van mij waren ook echt geen moordenaars/verkrachters, dat waren hele nette jongens, maar vaak vallen ze in het echt toch tegen en dat soort dingen heeft me behoorlijk veel geld gekost. Ook precies toen ik 21 was, overigens.
Reken jezelf eens gelukkig dat hij over 2 maanden jouw kant op komt? En spreek dan eens met hem af. Dat is echt niet zo lang hoor!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:16

JessAndHope schreef:
Jeetje lieveli... ik ben een volwassen meid hoor, heb geen mama 2 nodig ;)
Als ik zeg dat ik ga city hoppen in londen en ik kom hem in een kroeg tegen is er niks aan de hand? Beetje krom vind je niet?

En dat jij daar niet blijft slapen of niet op verliefd word ligt dan toch echt aan jou, dan is dat niet de klik waar ik op doel. Enne... ik kan gewoon bij iemand blijven slapen hoor, zonder verdere bijbedoelingen. Tis niet zo dat ik van de 1 op de andere dag met de noorderzon vertrek en na 2 dagen weer terug kom ofzo. Ik ben heus niet gek en vraag hem het hemd van zn lijf. Ik laat standaard het adres achter bij mn ouders en bel op regelmatige basis.

Ik weet niet wie of wat jij bent tegengekomen, maar het lijkt wel of je in iedereen een potentiele moordenaar/verkrachter ziet ofzo...

Ik kom ook wel leuke jongens tegen in de kroeg, maar dan ga ik nog niet met ze mee naar huis...Prima dat dat aan mij ligt, we hebben gewoon andere normen en waarden, dat kan :')

En geloof je werkelijk waar dat je niet ontzettend de suggestie wekt dat je seks wil met hem?

Ik vind je totaal niet verantwoordelijk of volwassen overkomen, echt niet, en dan kun je wel heel erg in de verdediging schieten, ik zeg het heus niet omdat ik het je niet gun.

Nee, ik zie niet in iedereen een moordenaar of whatever, maar ik vertrouw ook niemand op z'n blauwe ogen...

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:17

Heb ook is gedate met een idioot! Ik had het zooo niet door en ik kan je vertellen dat ik echt niet naïef ben en wat relaties betreft overal wel doordacht instap (door relatie verleden ben ik veel voorzichtiger geworden)! Bij mijn date kwam ik er pas na de 3e date achter. Thank god dat ik nooit met hem naar huis ben gegaan. Hij bleek: Pseudologica Fantastica te hebben en dat is een serieuze ziekte. Via via kwam ik erachter dat er meerdere meiden letterlijk berooid achter zijn gebleven..
Nogmaals, ik had het in 1e instantie echt niet door.. geen seconde gedacht dit ie niet oké zou zijn. :n
Tis goed afgelopen en heb er smakelijk om gelachen achteraf maar damn.. je zal maar met hem in Londen zitten.

Ook ik zou lekker wachten! Als ie het waard is en jou leuk genoeg vindt, wacht hij daar ook op!
Succes iig! :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:19

Jahwel :j Weeeeet ik ook allemaal wel, maar er word nu net gedaan of ik 1 of andere achterlijke debiel is die in het diepe springt zonder na te denken en verwacht mijn prins op het witte paard tegen te komen :')

Met daten heb je gewoon het risico dat het verkeerd gaat, klaar. Ik heb hier in NL 3 gozers gedate die toch echt een heel stuk beroerder waren en waarvan er 1 zelfs de bak in ging voor moord, iets wat ik ook niet wist toen ik um date'e.....:n Dus alleen omdat het engeland is zou het levensgevaarlijk zijn? We leven niet meer in het onschuldige nl hoor, neem alphen maar als voorbeeld, vroeger gebeurde dat soort dingen alleen in amerika...

@ Lieveli: sorry hoor... maar dat vind ik echt onder de gordel van je :r Hoe heb je het lef om te zeggen dat ik de suggestie wek dat ik sex met um wil, heb je ook maar énig idee waar onze gesprekken over gaan, weet je ook maar iets van mij óf van hem af? Hij alsjeblieft op zeg, metje 'je wekt de indruk dat je sex met um wil' Allemachtig zeg :n

Daar kan ik alleen maar van zeggen dat je ontzettend kortzichtig bent en blijkbaar iemand zo 1,2,3 even veroordeeld op basis van helemaal niks. En dat vind IK onverantwoord en onvolwassen....

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:20

Ik denk dat ze je slechts wil behoeden...

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:22

Als je je maar bewust bent van het risico.
Bij mij is het alleen maar mis gegaan en ik ken nog veel meer meiden die alleen maar teleurgesteld werden voor een hoop geld omdat de reis duur is.

Niet eens dat het dus aso's bleken te zijn of rotzakken, maar dat het gewoon absoluut m'n type niet was. En dat ze dan wel smoorverliefd op jou blijken te zijn, maar dat is alleen maar ongemakkelijk dan.

Bovendien vind ik het ook wel een beetje vreemd dat ie ineens zegt dat jij niet mag reizen van hem omdat je een kind hebt. Als je een goede oppas kunt vinden heeft hij daar vrij weinig mee te maken toch?
De kans bestaat dat hij op internet seksen wel leuk vond maar geen behoefte heeft aan echt een relatie. Die grap heb ik ook meegemaakt namelijk. En die ben ik dus maar NIET gaan opzoeken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:23

IMJ schreef:
Ik denk dat ze je slechts wil behoeden...

Precies!

En bovendien ben jijzelf degene die A. het heeft over grote liefde, en B. op bokt verteld dat je seks hebt met stelletjes en weet ik wat. Dan is het toch logisch dat ik denk dat jij niet naar de jongen gaat voor een goed glas wijn en een diepgaand gesprek?

Natuurlijk kan ik er naast zitten, maar het is wel hoe jij jezelf profileert.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:25

Goh dankje :+ Nogmaals, denken jullie dat ik achterlijk ben?
Ik heb al een moeder die dat soort dingen zegt :j En als je het alleen maar goed bedoeld kom je niet aan met dingen over dat ik de indruk wek sex met um te willen als je bijgod niet weet hoe ik ben of hoe hij is :n Sorry, maar dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Nogmaals, als ik gewoon zou gaan cityhoppen in londen en um in de kroeg tegen kom is alles ok? Dan is het een leuke jongen en wat gaaf dat het zo is gelopen :roll:

@Nemurin: daarom ga ik ook geen honderden euro's aan een reis uitgeven en keek ik naar goedkope alternatieve. En hij bedoelt het in een manier van dat het makkelijker voor mij is als ik thuis blijf ivm Jezh die dan in dr eigen omgeving is en dat hij wel naar mij toekomt...

En omfg, kan iedereen nu es ophouden met over sex banketstaaf :( Ik heb het er nog niet eens met hem over gehad?! En jullie hebben het er al over... pfffft, ik zoek een relatie hoor, niet zomaar iets of iemand. Daar ben ik heus wel serieus mee bezig.

Enne lieveli... dat zijn nou ook echt precies de 2 boeiendste dingen die ooit op sexgebied zijn gebeurd. De ene is een goede vriendin van me de andere een goede vriend... geen wildvreemde in een ander land oke?
Niet zo kortzichtig en denk even na of vráág gewoon iets zonder te oordelen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:28

Ik ben het ermee eens hoor. Je hebt een kindje, dus dan is het je plicht om je verantwoordelijk te gedragen. Je wekt inderdaad de indruk sex met hem te willen, want je schrijft zelf dat er van slapen weinig terecht zal komen. Dan is het toch helemaal niet vreemd dat mensen zich hier zorgen gaan maken? Zeker wanneer je nog zo'n jong kindje hebt :)
Wees blij dat mensen rationeel met je meedenken! Zeker als je ziet wat je nog meer op bokt schrijft.
Dat komt nou eenmaal niet erg verantwoordelijk over, no offense.
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 11-04-11 20:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:28

Again, als jij mijn vriendinnetje was, en we zouden gaan cityhoppen in Londen, en jij zou met een leuke jongen meewillen, zou ik het ook niet verstandig vinden. Ik ben sowieso niet voor one night stands met vreemden, of ze Engels zijn of Nederlands.

Ik zou mezelf overigens niet als kortzichtig beschouwen, integendeel, maar goed, again, wees eigenwijs, bijt van je af. Mensen afsnauwen die het goed bedoelen altijd +100 :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:30

Beetje preuts misschien als je schrikt van sex, maar als het klikt dan kan dat toch? ;)
Ik zeg ook niet dat het standaard zo is (wat de rest zegt boeit me geen hol ;)) maar het zou best kunnen. Ik heb ze meegemaakt.

Zoals ik zei, ik heb genoeg ervaring met dit soort dingen om te weten dat ik het nooit meer doe en dat ze in het vervolg maar naar mij toe komen, maar zelfs de kans dat ik weer online iets zou willen beginnen is idioot klein nu. Meestal is het niks.
Mijn broertje heeft ook twee keer zo'n reis gemaakt en kwam alleen maar bij psycho wijven te logeren terwijl dat op het internet helemaal niet opgevallen was.

De kans bestaat net zo goed dat jij wel die 1% bent waarbij het wel goed gaat, maar als je de reis niet goedkoop kunt doen, zou ik gewoon die 2 maanden wachten. :j

Als je je verder bewust bent van de risico's, kun je je indekken. STEL NOU dat hij echt heel goed is in zich anders voordoen op internet, dan is het belangrijk dat iemand weet dat jij ze bv. elke dag belt (bv de oppas voor je kindje!) zodat ze weten dat je in orde bent. Gewoon voor de zekerheid.

Lieveli: vind dat je het heel goed bedoelt en alles en je ook netjes verantwoordt enzo maar jij kan ook flink snauwen schat, dat weet je he? ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:31

Ik weet het :')

Sorry!

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:32

Oh my god, voelen jullie je wel helemaal lekker?! Ik zei dat er van slapen weinig komt IN DE BUS!!! Omdat ik dan bloednerveus ben omdat ik um ga ontmoeten...

En dan nog 2 kleine dingetjes hoor... ik wist niet dat sex hebben zwaar onverantwoord is :j Jeetje wat zullen we een hoop slechte ouders hebben dan.
En wat ik doe in mijn sexleven gaat MIJ aan en ik kan zelf heel goed beslissen of ik het verantwoord doe of niet. Blijkbaar hebben jullie het idee dat ik met iedere wildvreemde de bosjes in duik ofzo :?

En lieveli, nogmaals kap met dat gezeik over sex. Ik wil een serieuze relatie en sex is niet het eerste waar ik aan denk. Nogal wiedes dat ik ga lopen snauwen als ik hier een beetje afgeschildert word als een onverantwoorde moeder die de prutsmuts uithangt, echt heeeeel vreemd.

Blijkbaar hebben jullie het helemaal verkeerd begrepen want waar ik naar opzoek ben ik een serieuze relatie met een goede en lieve jongen. Sorry voor diegene die er niet in willen geloven, maar ga dan weg uit het topic omdat je duidelijk NIKS bijdraagt. Beetje balen weer dat de sfeer verpest word door mensen die het zogenaamd zoooo goed bedoelen maar niet willen begrijpen dat anderen niet achterlijk zijn.

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:34

Nemurin schreef:
Beetje preuts misschien als je schrikt van sex, maar als het klikt dan kan dat toch? ;)
Ik zeg ook niet dat het standaard zo is (wat de rest zegt boeit me geen hol ;)) maar het zou best kunnen. Ik heb ze meegemaakt.

Zoals ik zei, ik heb genoeg ervaring met dit soort dingen om te weten dat ik het nooit meer doe en dat ze in het vervolg maar naar mij toe komen, maar zelfs de kans dat ik weer online iets zou willen beginnen is idioot klein nu. Meestal is het niks.
Mijn broertje heeft ook twee keer zo'n reis gemaakt en kwam alleen maar bij psycho wijven te logeren terwijl dat op het internet helemaal niet opgevallen was.

De kans bestaat net zo goed dat jij wel die 1% bent waarbij het wel goed gaat, maar als je de reis niet goedkoop kunt doen, zou ik gewoon die 2 maanden wachten. :j

Als je je verder bewust bent van de risico's, kun je je indekken. STEL NOU dat hij echt heel goed is in zich anders voordoen op internet, dan is het belangrijk dat iemand weet dat jij ze bv. elke dag belt (bv de oppas voor je kindje!) zodat ze weten dat je in orde bent. Gewoon voor de zekerheid.

Lieveli: vind dat je het heel goed bedoelt en alles en je ook netjes verantwoordt enzo maar jij kan ook flink snauwen schat, dat weet je he? ;)

Dan moet je blijkbaar even iets beter lezen omdat ik allang gezegd heb dat ik adres gegevens, reisgegeven e.d. achterlaat bij mn ouders en merdere keren per dag op bel om te laten weten waar ik ben en hoe het gaat.
En ik ben daarnaast ook best wel aardig in het inschatten of ik met iemand mee kan gaan of niet, ik ga heus niet de eerste minuut gelijk bij hem naar binnen. Er bestaan ook nog kroegen e.d.