Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JessAndHope schreef:Jeetje lieveli... ik ben een volwassen meid hoor, heb geen mama 2 nodig
Als ik zeg dat ik ga city hoppen in londen en ik kom hem in een kroeg tegen is er niks aan de hand? Beetje krom vind je niet?
En dat jij daar niet blijft slapen of niet op verliefd word ligt dan toch echt aan jou, dan is dat niet de klik waar ik op doel. Enne... ik kan gewoon bij iemand blijven slapen hoor, zonder verdere bijbedoelingen. Tis niet zo dat ik van de 1 op de andere dag met de noorderzon vertrek en na 2 dagen weer terug kom ofzo. Ik ben heus niet gek en vraag hem het hemd van zn lijf. Ik laat standaard het adres achter bij mn ouders en bel op regelmatige basis.
Ik weet niet wie of wat jij bent tegengekomen, maar het lijkt wel of je in iedereen een potentiele moordenaar/verkrachter ziet ofzo...
IMJ schreef:Ik denk dat ze je slechts wil behoeden...
Nemurin schreef:Beetje preuts misschien als je schrikt van sex, maar als het klikt dan kan dat toch?
Ik zeg ook niet dat het standaard zo is (wat de rest zegt boeit me geen hol) maar het zou best kunnen. Ik heb ze meegemaakt.
Zoals ik zei, ik heb genoeg ervaring met dit soort dingen om te weten dat ik het nooit meer doe en dat ze in het vervolg maar naar mij toe komen, maar zelfs de kans dat ik weer online iets zou willen beginnen is idioot klein nu. Meestal is het niks.
Mijn broertje heeft ook twee keer zo'n reis gemaakt en kwam alleen maar bij psycho wijven te logeren terwijl dat op het internet helemaal niet opgevallen was.
De kans bestaat net zo goed dat jij wel die 1% bent waarbij het wel goed gaat, maar als je de reis niet goedkoop kunt doen, zou ik gewoon die 2 maanden wachten.
Als je je verder bewust bent van de risico's, kun je je indekken. STEL NOU dat hij echt heel goed is in zich anders voordoen op internet, dan is het belangrijk dat iemand weet dat jij ze bv. elke dag belt (bv de oppas voor je kindje!) zodat ze weten dat je in orde bent. Gewoon voor de zekerheid.
Lieveli: vind dat je het heel goed bedoelt en alles en je ook netjes verantwoordt enzo maar jij kan ook flink snauwen schat, dat weet je he?