Yanouuu schreef:Dan ga ik ook naar Athene hoor..
Ik ben ook al tig keer in juli/augustus naar Athene geweest, maar als je echt culturele dingen gaat doen/bezichtigen, dan zijn dat nou niet de beste maanden, mei of september is dan veel beter.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Yanouuu schreef:Dan ga ik ook naar Athene hoor..
Ik ben ook al tig keer in juli/augustus naar Athene geweest, maar als je echt culturele dingen gaat doen/bezichtigen, dan zijn dat nou niet de beste maanden, mei of september is dan veel beter.
Electra63 schreef:Wij gaan ook altijd maar een paar dagen, wij reizen altijd via Athene, dus blijven er meestal 2 dagen of zo. Even op familiebezoek en beetje shoppen. Ik vind het wel een leuke stad. Ik wil eigenlijk een keer in oktober ofzo om echt alle "toeristische" attracties te bezoeken. Nu wil ik altijd z.s.m. de ferry pakken naar de eilanden.
Mijn man gaat regelmatig een weekje voor zaken, maar ook altijd in april/mei of september/oktober, omdat het anders te warm is in pak.
Electra63 schreef:Ik vind het ook een geweldige stad.
Ik ben wel eens met 40 graden op de Acropolis geweest, ik dacht echt dat ik dood ging, nooit meer in het hoogseizoen.
esther25 schreef:Ik ga ook ! Zaterdag vertrek ik, op eindejaarsreiswe gaan naar olympia, athene, delphi ... Nog nooit in griekenland geweest, i can't wait
!