Ik ga ook mee Ben in december nog in de efteling geweest. Villa volta is erg leuk. Als het lekker weer is de pirana, de droomvlucht is erg mooi om in te gaan. Uhm verder zijn er ook dingen waar je in een auto of treintje kan rijden. Beetje kinderlijke dingen die wel erg grappig zijn om in te gaan met vrienden. En een achtbaan die ik toch wel heel gaaf vind; de vogelrok (in het donker ) Wat ook veel wordt genoemd is de fata morgana maar die ken ik niet
Waarom heeft niet iedereen van de lijst hier op ja geklikt?? Als er maar 1 mensen mee gaan volgens de poll, is dat wel heel erg
Peerke_
Geplaatst: 16-02-11 22:23
Lobke_ schreef:
Ik heb ook op misschien geklikt, ben der nog niet helemaal over uit
Als je nu een treinkaartje bij kruidvat koopt, is het best wel heel goedkoop + de korting op de Entreeprijs
franka75
Geplaatst: 16-02-11 22:24
villa volta schijnt nog best heftig te zijn als je snel misselijk word, pandadroom is erg leuk dan voor je carnavalfestival, fata morgana, tik ze eens in op youtube dan kan je zien wat je leuk vind en droomvlucht moet je ook gezien hebben. ehm de pagode gaat alleen om hoog en het piratenschip is als je in het middenzit eigenlijk wel relaxt vind ik , ik ga ook niet meer in achtbanen. het sprookjesbos is erg leuk. en mooi anton pieck heeft het ontworpen. de carroussel is leuk een stoom carroussel gaat nog best hard maar leuk om te zien en te doen, pyton , joris en de draak, vogelrok en de vliegende hollander zijn achtbanen vogelrok in het donker maar kan je bekijken op youtube. kijk ze
franka75
Geplaatst: 16-02-11 22:24
parkeren is 10 euro waarschuwing...
Eva_Jameson
Geplaatst: 16-02-11 22:25
Peerke_ schreef:
Lobke_ schreef:
Ik heb ook op misschien geklikt, ben der nog niet helemaal over uit
Als je nu een treinkaartje bij kruidvat koopt, is het best wel heel goedkoop + de korting op de Entreeprijs