Ik ben net 2 weken weer terug van Gran Canaria. Vond het verschrikkelijk. Sorry... Winkels zijn overdag bijna allemaal dicht en om nou de hele dag bij het strand te liggen is ook niks voor mij. Er is niet veel te doen zeg maar. Wat wel heel erg leuk is is Palmitos park! Dat is echt een aanrader, superleuk je kijkt je ogen er uit:D Ik ben daar ook nog met een dolfijn op de foto geweest, kost wel 20 euro! Het is best prijzig, 28.50 euro p.p entree (als ik me het goed herinner) en dan moet je er nog heen. Wij waren 17 euro kwijt voor een taxi vanaf de boulevard naar palmitos park. En de terugweg hebben we de bus genomen dat was iets van 2 euro p.p naar playa del ingles. Alleen zijn wij verdwaald:P Wij zijn er in playa del ingles bij de CIta uitgegaan en we moesten naar ons hotel die direct bij Kasbah zat. We konden het niet vinden:P Haha. Dus misschien kun je dan beter een taxi terug nemen, tenzij je in de buurt van Cita je hotel hebt.
Welk hotel zit je Medlam? Wij zaten in aparthotel playa del ingles. GEEN AANRADER MENSEN!! Wij hadden logies+ontbijt geboekt. Nou mijn vriend zei: Dit ontbijt zou ik nog niet eens aan een zwerver geven, echt het was zo droog dat als je een broodje had en je vouwde hem doormidden dan brak hij. Echt waar, niet te eten en er was niet eens echt drinken bij. Ja koffie of sinas zonder prik:S GATVER Wij hadden expres een aparthotel gekozen zodat we ook in onze kamer konden koken. Nou dat kon dus mooi niet. We hadden maar 1 steelpan! Dus daar kun je niks mee. Ja 1 keer een beetje soep opgewarmd. En verder stond er aan apparaten alleen een koffiezetapparaat die ook heel smerig was en waar de stof op lag. Onze kamer was wel erg groot... Mooi balkon. We zaten recht tegenover uitgaans/winkelcentrum plaza en Kasbah waar wel veel lawaai was, alleen vond ik het wel leuk om savonds laat op mijn balkon te zitten en mee te genieten van de muziek enz. We zaten gelukkig wel 6 hoog waardoor we niet gruwelijk veel overlast van het uitgaanscentrum hebben gehad. Alleen snachts van hangjeugd op onze parkeerplaats, dat was wel irritant want die hadden toch lawaai, en wat me ook opviel is dat mensen als ze thuiskwamen het nodig vonden om met deuren te gooien. Dus daar werden we ook vaak wakker van. Maargoed. Doordat wij dus niet in het hotel konden ontbijten omdat het zo ranzig was en er ook niet konden koken moesten wij elke ochtend ons brood en beleg kopen in de winkel (En dat was duuuuurrr!!! Gran canaria is echt duur, houd daar wel rekening mee!) En moesten we elke avond uit eten. Waardoor we dus maar 1 avond uitkonden en maar 10 euro uit konden geven en we konden geen leuke dingen meer doen want ons geld was gewoon op. Anders wouden wij graag naar Sioux city, dat moet heel erg leuk zijn:D
Wij hebben deze week een vakantie voor februari 2012 naar Gran Canaria geboekt Wij gaan naar Puerto Rico, moet wel een heel leuk plaatsje zijn. We zitten in aparthotel El Greco.
Colaaa
Geplaatst: 11-10-11 11:07
Ik schop dit topic weer even omhoog,
wij gaan volgende week heb er enorm zin in !! kun je er trouwes ook een beetje leuk winkelen ???
Ik ben nu 2 keer naar Gran Canaria geweest. 1x met schoonfamilie en 1x samen met toen nog vriendlief. De enige reden om daar naartoe te gaan is voor mij warm weer in de winter en nog binnen europa. Er is weinig te beleven. We hebben een jeepsafari gedaan, was op zich wel leuk. Op kamelen gereden, maar dat stelt idd niet zoveel voor. En een boottocht gemaakt. Was allemaal best leuk, en voor een keer id Gran Canaria leuk, zolang je er niet teveel van verwacht. Ben ook op FeurtaVentura geweest en op Lanzarote. Voor deze eilanden geld ongeveer wel hetzelfde. Leuk voor een keertje. Maar van deze eilanden vond ik zelf Gran Canaria het minst. Ik zou aanraden, m.n. als je nog jong bent en geen kids hebt om toch wat verder weg te gaan. Wij gingen vooral naar de canarische eilanden ivm de kids en geen lange vliegtijd. Maar dit jaar kiezen we toch voor een langere vliegreis en een ander eiland. (Curacao) Maar is natuurlijk wel een beetje duurder. Dat moet je natuurlijk ook maar net kunnen betalen.
Colaaa
Geplaatst: 30-10-11 19:11
Wij zijn vorige week woensdag weer terug gekomen hebben het enorm leuk gehad ! mooi weer, zijn nog naar de Yumbo geweest groot winkel center, ook nog naar palmitos park geweest dat was erg leuk vooral de dolfijnen show ! (: verder een beetje bij het zwembad gebleven. Heerlijk gegeten bij Dreamz die zit daar vlak bij het strand op de boulevard.
Ik ben in oktober dus geweest. Ik zal all-inclusive in hotel Barcelo Margaritas. ECHT TOP! Eten super, kamers prima, echt een aanrader. Verder entertainment waar ik helemaal niet van hou maar zelfs dat was top, ik ga zeker nog een keer terug!!! Have fun voor degene die nog gaan!
Ik ga in januari 10 dagen naar Gran Canaria, ben er vorig jaar al eens geweest voor een fotoreportage daar te maken over hoe ze daar met honden om gaan etc en dit jaar gaan we er heen en gaan we voorlichtingen op scholen bijwonen. Niet echt een vakantie-vakantie dus maar wel leuk