Op 'reis' zoveel leuker met vriendin!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: Op 'reis' zoveel leuker met vriendin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 21:26

Fijn dat je het zo leuk hebt gehad Cookies!!!!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:15

Klinkt wel leuk hoor :) Parijs trekt mij niet echt, maar toch wil ik het een keer gezien hebben :+ Ik ben niet zo'n fan van de franse taal, misschien ligt het daaraan :Y)

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:34

Ja dat heb ik ook. Ik spreek geen woord Frans en ben niet zo dol op die Fransen, maar wilde wel heel graag die mooie dingen zien daar.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 13:53

Parijzenaars niet veralgemenen met alle Fransen he, in het zuiden zijn ze een stuk sympathieker :+
i love paris :D

ik ben iemand die niet graag alleen weg gaat, ik kan het mij bijna niet inbeelden...

helaas ben ook ik het geval dat tijd en geld heeft, maar mijn vriendinnen niet,
of ze willen ergens gaan kamperen, maar dat is echt niet aan mij besteedt :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:33

Ik ben ook niet van het kamperen hoor. Waar wil je heen? Ik ga wel mee hoor haha.

SadyLady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-10 07:42

@ cookies, heb je nog veel foto's gemaakt?

@ rest, kamperen is ook mijn ding niet zo hoor! ik zit veel liever een hotelletje met fatsoenlijke bedden :D

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 08:50

SadyLady schreef:
@ cookies, heb je nog veel foto's gemaakt?

@ rest, kamperen is ook mijn ding niet zo hoor! ik zit veel liever een hotelletje met fatsoenlijke bedden :D

En dan hoeft de kamer niet eens groot te zijn...als ik maar kan douchen en kan slapen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 12:24

Nee ik heb niet zo heel veel foto's gemaakt. Ik weet dat ik daar toch nooit meer naar kijk. Wel natuurlijk van de Eifeltoren en het Louvre, Arc de Triomphe.
Ik vind kamperen wel leuk, maar wil ook niet in mijn eentje in een tent op een camping zitten koekeloeren. Het nadeel van zo'n heel goedkoop hotel is dat groepen jongeren het als jeugdherberg gebruiken. En dan de halve nacht het hele hotel wakker houden met hun lawaai. Lekker in de onderbroek over de gang gillen en krijsen. _-:(

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 12:34

Ik ben van de zomer meegeweest met een singlereis naar kroatie. Was van mambo. Las alleen dat ze nu failliet zijn, erg jammer want dat was wel super leuk!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:39

eroslover schreef:
Ik ben van de zomer meegeweest met een singlereis naar kroatie. Was van mambo. Las alleen dat ze nu failliet zijn, erg jammer want dat was wel super leuk!

Ik ben 2 jaar geleden nog met een vriendin met Mambo naar Viareggio geweest. Ik vond het wel leuk, maar beetje stom georganiseerd. Het was van te voren helemaal niet duidelijk dat de bedoeling was dat je met de hele groep ging eten en excursies volgde. Je hoefde niet perse mee te doen, maar dan viel je al snel buiten de rest v/d groep. Zoals ik dus :Y)

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 14:49

Njen schreef:
eroslover schreef:

Ik ben 2 jaar geleden nog met een vriendin met Mambo naar Viareggio geweest. Ik vond het wel leuk, maar beetje stom georganiseerd. Het was van te voren helemaal niet duidelijk dat de bedoeling was dat je met de hele groep ging eten en excursies volgde. Je hoefde niet perse mee te doen, maar dan viel je al snel buiten de rest v/d groep. Zoals ik dus :Y)

Ik was helemaal alleen en bij ons deed iedereen overal aan mee, later in de week ontstonde er wel wat groepjes, maar dat is ook prima geweest. Heb nog steeds contact met mensen. Maar snap wel dat het stom is als je van te voren een ander beeld had en je daardoor buiten de boot valt.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 15:50

Hahah jah, uiteindelijk was ik vaak alleen en ik kreeg halverwege nog ruzie met die vriendin ook. Dat is namelijk nogal een type dat graag de meute volgt en ik niet. Maar achteraf heb ik een leuke vakantie gehad, ondanks de ruzie en dat ik de helft van de tijd ziek was(werd ik in de bus pas echt, had de avond ervoor een flinke kou gevat. Dus ik had ook nogal een verkeerd beeld gevestigd van mezelf bij sommige personen, die dachten namelijk dat ik een chagerijn was, maar ik voelde me gewoon beroerd toen ze me wat snoep aanboden :+ )

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:18

Balen van je vakantie njen!

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:30

eroslover schreef:
Balen van je vakantie njen!

Tsjah ach, ik ben erg blij dat ik het gedaan heb. Ik ben namelijk afgelopen jaar weer terug geweest in Viareggio. Ik heb totaal niks met strand enz, maar ik vind het gewoon een heerlijk stadje, cinque terre om de hoek en heerlijk op het terras van de pizzeria of vanaf de pier de zon zien ondergaan :+: En dan komt er weer eens een idioot voorbij fietsen die zo erg slingert dat hij van de pier het water inrijdt. Dat is namelijk ook vaste prik als ik er ben lijkt het wel :')

eroslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 16:32

Whaha dat heb je in zulke plaatsen he! Wel leuk dat je terug bent geweest.