Wie verdient deze waardebon nou echt?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 12:29

superinitiatief! +:)+

moniiquee

Re: Wie verdient deze waardebon nou echt?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 18:58

Wat super zeg, heel erg lief van je!
Ik hoop dat deze persoon een erg leuke dag krijgt :)

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 19:08

Bedacht me vanmorgen nog dat de wereld naar de knoppen gaat door alle haat en pijn en verdriet.. Vind dit dus echt super! Nooit aan gedacht om dat soort bonnen ed op zo'n manier goed te besteden (niet dak nou ooit iets win hihi) maar mocht ik ooit iets winnen wat voor mij niet goed uitkomt, weet ik nu wat te doen! Echt super dit ts!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 14:54

Ik ben net via de nieuwsbrief bij dit topic terecht gekomen en ik hoop dat ik het weer een beetje nieuw leven in mag blazen... Ik vond dit namelijk zo'n goed idee en wij hebben sinds gister een bank over! (we hebben een ander bankstel en stoelen gekocht).

We wilden de bank in principe verkopen, maar eigenlijk vind ik het veel leuker als we er iemand blij mee kunnen maken die het echt verdient!! Het enige probleem is dat ie best wel in de weg staat en dat de bank dus wel z.s.m. weg moet....

Iemand in dit topic enig idee of er hier iemand op bokt zit die het echt verdient (of als je iemand kent vind ik het ook prima)? De bank hebben we ongeveer 2,5 jaar geleden nieuw gekocht, hij is dus gebruikt en we hebben katten, maar op een paar klein haaltjes na, ziet de bank er nog hartstikke goed uit en hij is niet doorgezakt!

Ik moet ff een foto opzoeken, die zal ik zo plaatsen.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 15:19

Afbeelding

Afbeelding

Het zijn geen super duidelijke foto's, maar dit zijn de enige foto's die ik heb, waar de bank in zijn geheel op staat!
Zo krijgen jullie in elk geval een beeld ervan ;)

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:57

Wow, diep respect voor jullie zeg. Vind dit echt super dat jullie dit doen.

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 16:59

woeeee wat leuk!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:04

Wat een gaaf topic dit!!

Joyce, mooie bank, hoop dat hij een mooi nieuw plekje krijgt!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:06

Super initiatief hoor Danielle! Echt :)

Zelf doe ik dit ook vaak. Ik zal ook nooit zomaar spullen naar het stort brengen oid, bedenk eerst of ik iemand weet die er iets mee kan, weet ik niemand, zet ik ze op MP gratis af te halen. Meestal zijn ze dan zo weg, en hoef ik er nog geen moeite voor te doen ook niet :+

Joyce, heel mooie bank heb je :j

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:23

K heb de bank ook voor de zekerheid op Marktplaats gezet, voor het geval het op bokt niet lukt. Ik raak hem zowieso wel kwijt, maar we willen er zo graag iemand blij mee maken, die geen geld heeft voor een nieuwe bank! Dus ik hoop zo dat het via bokt gaat lukken!

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 17:24

staan er veel op marktplaats he, wij gaan vanavond kijken bij een appartementje, dus zaten ook marktplaats af te speuren, zijn er zooooveel dat we er maar een vrije dag voor hebben genomen!! Wel leuk dat mijn idee zo anderen ook op ideeën brengt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:28

Nou ja, mocht je er echt niet vanaf komen Joyce, dan wil ik hem wel hebben hoor :P

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:35

ja, vond het zo'n goed idee Danielle! Echt top!

Ik heb een paar maanden terug 8 kaarten gewonnen voor het studio 100 zomerfestival, met K3, Samson&Gert en Piet Piraat enzo. Dat heb ik toen cadeau gegeven aan mn collega'tje, die heeft 2 jongere zusjes en die zijn toen met het hele gezin daar naartoe geweest, zelfs de oudste broers en zussen gingen mee! Vond het zo leuk om te horen dat die kaartjes zo goed terecht waren komen, daar krijg je gewoon een goed gevoel van!

Maaruh, er staat inderdaad een hoop op Marktplaatst qua banken en dergelijke! Wij hebben onze "nieuwe" zithoek ook daar vanaf geplukt. We hadden geen geld voor een nieuwe, dus dan is een 2ehands van Marktplaats echt een uitkomst! Nu 180 euro betaald voor een bank en 2 stoelen.

@Rock: Als we er vrijdag avond nog niet vanaf zijn, krijg je een pb ;)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:46

Moderatoropmerking:
Het is niet de bedoeling dat er ook andere spullen aangeboden gaan worden in dit topic. Als je iets te koop of voor de weggeef hebt is een advertentie op EA de enige mogelijkheid en anders moet je uitwijken naar Marktplaats e.d.. Dit ondanks dat het een heel leuk initiatief is!

x__Danielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 18:16

jeetje wat jammer dat dit niet mag, vond het wel leuk dat mijn idee een balletje zou laten rollen

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:20

Ja, heel jammer! Maar ik heb denk ik al iemand gevonden, ik kreeg net een PB van iemand, die iemand kent die in de sh*t zit en ze gaat nu informeren bij die persoon of ze het leuk vind om de bank te krijgen! Dus ik denk dat het allemaal goed komt :D