Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En de tuin sproeien heeft sowieso geen zin in zo'n klimaat, het water verdampt waar je bij staat. Twee keer per week een half uurtje bevloeien werkt veel beter. Iedereen kent daar druppelsystemen. MoniqueT schreef:Nee, geen paarden in Spanje. We willen niet gebonden zijn en naar Nederland (kinderen) willen wanneer we kunnen. En ik vind voor paarden de Costa Blanca wel erg heet
rocymax schreef:Ja daar heb je wel gelijk in , maar het zal wel raar zijn zonder paarden toch? Maar goed , belangrijkste is de gezondheid van je man en je hebt daar lekker je mooie nieuwe huisje, wel een avontuur hoor!!

over een goed half uur vertrek ik naar het vliegveld!

! Maar mijn moeder was nederlands waardoor ik dus nederlands kan!
En dan in December naar USA met me vriendje :p
rocymax schreef:Wow in South carolina, wat doe je daar precies Sancha, je gaat ons toch niet jaloers maken door te zeggen dat je op een echte paardenranch werkt, toch,
Nee! Nou ja. Ik woon samen met mijn verloofde, mijn schoonvader heeft 3 paarden, inmiddels hebben wij drie honden, en ik ben bezig met de aanschaf van een paard
Dus geen ranch maar ben er wel lekker mee bezig!
Geweldig land maar de mensen vond ik minder. Erg gesloten, en ik kwam er niet echt tussen.