Rienn schreef:Inentingen voor Turkije hoeft helemaal niet meer.
Niet? Wel een paspoort ipv ID.. Dat zou ik zo vergeten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nadir schreef:Rienn, hoe kom je daar nou weer bij?
absque_dubio schreef:Ik heb nog nooit een inenting hoeven halen voor Turkije?![]()
maar je hebt wel een paspoort ipv ID nodig? Dat is wel een goede, zou ik ook zo vergeten..
Ik zit erover te denken om met de herfstvakantie naar Turkije te gaan, als last minute. Dan is het zo rond de 26 graden. Iemand enig idee of dat nog lekker is?![]()
Tunesië is trouwens ook nog goedkoop! misschien ook een optie voor de last minuters hier?
Rienn schreef:Ik heb ruim 10 jaar geleden een inenting gehaald en ze stonden daar vreemd te kijken toen ik zei dat het voor Turkije was. Die inenting is voor 10 jaar of 5 jaar dat weet ik niet meer geldig en heb daarna nooit meer een gehaald en nooit ziek geworden.
Nadir schreef:Rienn schreef:Ik heb ruim 10 jaar geleden een inenting gehaald en ze stonden daar vreemd te kijken toen ik zei dat het voor Turkije was. Die inenting is voor 10 jaar of 5 jaar dat weet ik niet meer geldig en heb daarna nooit meer een gehaald en nooit ziek geworden.
Het klopt dat het een jaar of 10 geleden nog niet zo bekend was.
Maar sinds een jaar of 5 wordt het wel degelijk aangeraden. Je loopt daar namelijk een enorm groot risico.
Rienn schreef:Wel apart. Want ik hoor nu niemand meer over inentingen en Turkije. Terwijl toen ik voor de eerste keer naar Turkije ging iedereen volop inentingen ging halen. Maar waar je dus die prik kreeg je wel raar aan stonden te kijken.
Zidore schreef:jongens nokken nou met jullie prikken
hier lloopt de stress aardig op
zijn er nog steeds niet uit of het portugal
spanje
griekenland
of iets anders wordt
8 dagen
aan het strand
spanning stijgt hier...
Zidore schreef:ok thnx
niet meer dan 800 euro voor 2 man
all in of half pension is prima
bij griekenland vindi k het niet erg om buiten de deur te eten bijv.
Zidore schreef:nou we zitten er nu zo in
dat ik denk dat ik knetterbek wordt als ik vandaag niets boek
vertrek mag tussen 27-30 aug en ik wil 8 dagen. 6 september roept het werk alweer