Jaa ik heb ook echt vreselijk veel zin in mijn vakantie. Ik heb echt een rotperiode achter de rug, dus ben wel ff toe aan vakantie:) Ik ga trouwens morgen voor 13 dagen naar Las Vegas
Heb de laatste tijd onwijs hard aan school moeten werken en heb daarnaast ook (te) veel gewerkt Ben helemaal uitgeblust eigenlijk. Dinsdag en woensdag nog 2 hele dagen, dan vrijdagmiddag nog en dan heb ik écht vakantie
Ik ga met 3 vriendinnen van 13 t/m 20 augustus ook nog naar Terschelling (camping Appelhof) Dus ik zal wel een topvakantie krijgen denk ik zo
MissBonny
Geplaatst: 03-08-10 19:02
Jaaaaa....ik ga vannacht!
Ann_Pam
Geplaatst: 03-08-10 19:03
Ja ik ben ook aan het aftellen, hoef nog maar 3 daagjes te werken alleen het duurt steeds langer omdat ik gewoon zin heb aan de vakantie! Wij gaan naar Frankrijk toe, dus ben ook druk aan het aftellen
Ik ben nog geen 24 uur terug uit Noorwegen en ben Nederland nu alweer he-le-maal beu! Godzijdank mag ik over 2 weekjes nog een paar dagen Engeland meepikken, maar daarna gaat het ook weer een tijdje duren.
nog 2,5 maand aftellen en dan naar Bonaire. Duiken en heerlijk bruin worden, eten en vooral relaxen
JuliaMaria
Geplaatst: 10-08-10 14:32
Ik ga volgende week zondag naar Berlijn voor 6 dagen, niet ver weg maar wel lekker even er tussenuit. Ik kijk er vooral heel erg naar uit omdat ik dan die 6 dagen compleet samen kan zijn met mijn vriend, hij is altijd zo ontzettend druk met werken.. We zijn vrijwel nooit een hele dag samen, ben daar wel even aan toe. En sowieso is het natuurlijk heerlijk om er even tussenuit te zijn.
Steentje
Geplaatst: 10-08-10 14:36
De komende drie weken worden - hopelijk - fantastisch! Vanaf komende zaterdag!
Eerlijk gezegd ben ik net terug uit Noorwegen, maar ik kan nu al niet wachten op mijn vakantie in december. Ik ga dan naar China en dan backpacken door Thailand, Laos en Vietnam!