Altijd een rijbewijs. ID heb ik niet en met mijn paspoort ga ik niet zeulen (tenzij ik op vakantie ben).
lesilla
Geplaatst: 24-07-10 22:00
Altijd beiden (id en rijbewijs), het is verplicht dus zou niet weten waarom ik het niet mee zou nemen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 24-07-10 22:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Lusitana
Geplaatst: 24-07-10 22:05
Ik heb altijd mijn paspoort bij me (heb nog geen portugees ID aangevraagd) omdat ze heel vaak legitimatie vragen en je ook verplicht bent om het altijd bij je te hebben. In Nederland had ik vroeger wel mijn ID mee omdat ik er veel jonger uit zie dan ik ben en vroeger bepaalde films niet voor 16, maar 18 jaar en ouder waren. En dan was ik 25 en kwam ik er nog niet in zonder ID... Maar toen het eenmaal naar 16 verlaagd was, had ik mijn ID ook niet meer echt nodig. Ik nam het alleen mee als ik wist dat ik het nodig had, bv bij het afhalen van een pakje ofzo. Ik weet niet sinds wanneer het verplicht is, maar ik heb het idee dat het toen niet verplicht was om het altijd bij je te hebben? In elk geval vertoon ik nu ander gedrag dan toen.
arinda
Geplaatst: 24-07-10 22:08
Als ik mijn portomonnee bij me heb wel ja En met uitgaan stop ik hem los in mijn zak
Iepoetjuh
Geplaatst: 24-07-10 22:09
Rijbewijs en ID- kaart (ook al is die nu verlopen ) altijd in me portemonnee en die heb ik altijd bij me Paspoort heb ik niet..
Bijna altijd wel mijn ID. Als ik met de auto wegga dan heb ik uiteraard mijn rijbewijs bij me .
Overigens heb ik na rare fratsen met knolliebollie er ook gewoonte van gemaakt om mijn ID mee te nemen op buitenrit. Mocht ik eraf stuiteren en niet meer kunnen praten, dan weten ze iig wie ik ben (en dan gelijk wie ze moeten bellen, aangezien vader en moeder in het ziekenhuis werken).
Naar mn paard/vriendinnen bijna nooit, behalve als ik in het donker terug moet ( heb namelijk geen licht, en dan heb ik straks naast de boete voor geen licht ook een boete voor geen ID ) met uitgaan, shoppen en reizen uiteraard altijd
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij, dus legetimatie Mijn paspoort alleen als het perse moet.
belle_boef
Geplaatst: 30-07-10 14:41
Bijna altijd bij me of me rijbewijs of me id kaart of allebei. Behalve als ik de hond uitlaat dan vind ik het een te grote moeite
blauw00gje
Geplaatst: 30-07-10 14:42
blauw00gje schreef:
Ik heb altijd mijn rijbewijs bij, dus legetimatie Mijn paspoort alleen als het perse moet.
Oh, fout! Als ik de hond uit ga laten, heb ik het niet bij me
vanLotje
Geplaatst: 30-07-10 14:43
mijn paspoort woont in mijn agenda, mijn rijbewijs in mijn pormtemonee...dus ik heb ze altijd beiden bij me, als ik mijn tas mee heb
Targaryen
Geplaatst: 30-07-10 14:44
Mijn ID zit in mijn portemonnee en mijn portemonnee zit in mijn tas en ik ga echt nooit zonder tas de deur uit dus ik heb hem altijd bij me
Ik een een vriend moesten ons ooit legitimeren bij een bekeuring en die vriend had hem niet bij zich op dat moment. Hij kreeg gelijk een extra bekeuring van 50,-. Gewoon meenemen dus!