Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:11

Apple schreef:
Ibbel schreef:
Paar duizend jaar "inteelt" op een eiland kan best andere genen en een hogere gevoeligheid voor alcohol veroorzaken hoor. Dat heet evolutie. Ben wel met je eens dat gewoontes ook meespelen, maar hoe snel heb je door dat er op het vasteland later gezopen wordt, en hoe snel heb je door dat de drank elders 'zwaarder' is dan thuis? Dat wéét je toch na de eerste kater?

Misschien heeft het dan meer te maken met intelligentie dan met tolerantie voor alcohol :+ Iets met ezels en stenen :+

Overigens was bij de laatste ijstijd de UK nog gewoon vasteland Europa, dus ze moeten niet zeuren :D.

Geloof dat Thatcher meende dat Europa aan Engeland vast was komen te zitten door de Kanaaltunnel :+

Maar goed, bepaalde gebruiken in Engeland zijn toch wel erg leuk. En dan heb ik het dus niet over het alcoholgebruik maar wel over die van dit topic.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 23:17

Whaha, Carina en ik dragen ongeveer even vaak een rok/jurk geloof ik _O-. Dat jureren komt je wel heel goed uit hè?
Beetje jammer weer ;).
Heb net even mijn moeder gebeld voor die hoed en die werd meteen enthousiast, die wilde ook nog wel mee, maarja dan heb ik geen hoed meer :+. Nare is wel dat ik dan weer een ander jurkje aanmoet en ik heb al zoveel jurkjes :n.

@branka, ga je ook mee dan? Kunnen we samen heenrijden :D

Whaha *zoekt slachtoffers* ~~}> ~~}>

Apple

Re: Engeland: Ladies Day Royal Ascot (foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 09:14

:))

Lijkt me wel lollig, daar gewoon met een hele delegatie verschijnen :D . Hyppolyte, leuk als je moeder ook mee gaat :j

(en dan daar rondlopen en geen van de bokkers meer herkennen omdat iedereen plots in jurk is ipv in paardenoutfit/t-shirts/spijkerbroek :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:24

Wowie jij hebt het gewoon gedaan, ik wil dat ook zo graag! Maar ik wil dan liever naar de Grand Nationals :D

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 09:42

hyppolyte schreef:
Whaha, Carina en ik dragen ongeveer even vaak een rok/jurk geloof ik _O-. Dat jureren komt je wel heel goed uit hè?
Beetje jammer weer ;).
Heb net even mijn moeder gebeld voor die hoed en die werd meteen enthousiast, die wilde ook nog wel mee, maarja dan heb ik geen hoed meer :+. Nare is wel dat ik dan weer een ander jurkje aanmoet en ik heb al zoveel jurkjes :n.

@branka, ga je ook mee dan? Kunnen we samen heenrijden :D

Whaha *zoekt slachtoffers* ~~}> ~~}>

Lijkt mij geweldig!
Volgens mij loop ik net zo vaak als jullie in een rok of jurk rond en dat is zelden. Maar voor zoiets doe ik het wel.
En ik dacht dat er vlak bij mijn werk een hoedenzaak zit :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 10:31

Joolien schreef:
Wowie jij hebt het gewoon gedaan, ik wil dat ook zo graag! Maar ik wil dan liever naar de Grand Nationals :D

Joolien, ik ben ook naar de Cheltenham Gold Cup geweest :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:43

Apple schreef:
Joolien schreef:

Joolien, ik ben ook naar de Cheltenham Gold Cup geweest :D

Ook leuk :) De GN is voor mij echt het ultieme hoogtepunt wat betreft de rennen :)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 10:50

Nou, dat wordt dan voor jou je tweed outfit samenstellen en een kaartje kopen :D.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 10:53

Apple schreef:
Nou, dat wordt dan voor jou je tweed outfit samenstellen en een kaartje kopen :D.

Misschien kan ik een perskaart van iemand krijgen hihi. Mag ik vragen wat een keertje voor Ascot kost?

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 11:27

Ascot is zo rond de 70 pond. Cheltenham rond de 80 pond. Die orde van grootte :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 11:35

Apple schreef:
Ascot is zo rond de 70 pond. Cheltenham rond de 80 pond. Die orde van grootte :-)

Oh dat is voor 1 dagje nog wel te doen!!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 12:25

De entree is het punt niet :D Je outfit en vervoer, dat zijn de kosten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 12:32

Apple schreef:
De entree is het punt niet :D Je outfit en vervoer, dat zijn de kosten :))

Haha gek eigenlijk he :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 12:40

Ook weer niet :-) Op die manier kan eigenlijk iedereen naar zo'n evenement en je outfit kun je dan zo goedkoop houden als je zelf wilt. Je kunt dan bijvoorbeeld het eerste jaar lenen of huren, zelf maken, noem maar op. Dan vervolgens in de uitverkoop kopen en zo langzaam maar zeker een garderobe samenstellen :-).

Als je dan kijkt naar de prijzen van kaartjes voor festivals hier in Holland dan heb je al het geld al uitgegeven aan alleen een kaartje :\ .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:07

Ja dat is ook wel weer zo. Maar ik bedoel meer de vergelijking met Duindigt en Wolvega enzo :')

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 13:16

Het is ook wel een iets andere orde van grootte :D . Ook gezien prijzengeld bijvoorbeeld.

Als je een paard hebt dan in een gewone race wint dan win je al snel een pond of 6000. Zelfs als je 4e of 5e bent zit er nog 400/500 pond aan vast. En dat zijn races 'in de lagere klasses'. Kun je nagaan wat je wint als je een paard hebt dat op Ascot in een toprace geklasseerd wordt.

Hetzelfde met wedden, de bedragen die daar in om gaan zijn ook een stuk hoger.

Het hele paardenracen is echt een andere orde van grootte. Duindigt, de winnaar krijgt misschien 400 euro :roll:

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 13:19

Wat gaaf zeg :D Moet een schitterende ervaring geweest zijn! Die omgeving waar jullie dat buitenritje aan het maken zijn, wat mooi zeg <3 Ooit had ik plannen om te verhuizen naar Engeland, die schieten direct terug naar vooraan in het geheugen :D

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 20:27

Ik wil volgende editie wel mee Apple :D Kan ik misschien meteen die legendarische brit eens ontmoeten als het meezit :))
In mijn eentje ga ik zoiets niet ondernemen en in mijn directe vriendenkring krijg ik denk ik niemand zo maf om mee te gaan :+

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 20:34

gaaf!
en mooie auto's :P

edit:limousines :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 20:37

chipieke schreef:
Wat gaaf zeg :D Moet een schitterende ervaring geweest zijn! Die omgeving waar jullie dat buitenritje aan het maken zijn, wat mooi zeg <3 Ooit had ik plannen om te verhuizen naar Engeland, die schieten direct terug naar vooraan in het geheugen :D

De Cotswolds zijn wat mij betreft dan ook samen met het New Forest echt het mooiste stukje Engeland <3

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 21:31

Citaat:
Ik wil volgende editie wel mee Apple :D Kan ik misschien meteen die legendarische brit eens ontmoeten als het meezit :))
In mijn eentje ga ik zoiets niet ondernemen en in mijn directe vriendenkring krijg ik denk ik niemand zo maf om mee te gaan :+

>;) Dat waag ik te betwijfelen >;)

@Apple, dan hebben we een date denk ik zo :j. Branka gaat ook mee en dan kan Joolien ook net zo goed mee, daar komen we dan toch langsrijden :)) :):)! Bovendien kun je dan alvast oefenen voor de aanstaande bokt-meeting in Ascot ;).

Heb ik trouwens wel een heeeeel mooi excuus om te gaan shoppen bij de webwinkel die ik helemaal geweldig vind!!!! :):)

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-10 22:05

Boktmeeting in Ascot zelf, zozo, jij hebt plannen :))

Lijkt me leuk, ik ga eens kijken of er nog stalgenoten mee willen (die hebben toch al hun outfit compleet :+ ) dan wordt het een leuk dagje Duindigt :D

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 23:50

Wedden, ik wel hoor :))! Hmm, die jurkjes van m'n favo webwinkel gaan 'm niet worden, mijn geldpotje is helemaal leeg :(. Verdorie. Nou ja, dan maar wat maken van wat ik heb liggen, ik heb wel hele gave hakken, daar kan ik alleen niet de hele dag op lopen.

Oh, moeders gaat toch niet mee, die moet 's avonds ook al ergens heen en dan trekt ze dat niet. Nou ja, dan heb ik in ieder geval een gave hoed :D! Nu de rest nog ;).

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 10:20

Ik lees dat ik mee ga? :+
Zal ik maar vast een hoed gaan zoeken? Hier beginnen? http://www.hoedshop.nl/

Bedacht mij dat ik al een hoed heb. Alleen is mijn Aussie niet zo geschikt voor Ascot denk ik. Wel in Engeland gekocht. Scheelt een klap geld. Denk dat dezelfde hoed in Nederland de helft meer kost.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 10:22

Het is de Derbydag, ik geloof dat het niet zo heel specifiek echt Ascot is. Als je dus zonder hoed komt dan is dat volgens mij ook wel ok :-)