Maar we willen we minstens 4 sterren hotel, en water in de buurt, en veel Nederlanders! Weet iemand iets, of ben ik te veel eisend?

Thanks alvast!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R00M_ schreef:Hmm, we willen als het nog kan, en dus niet alles al vol zit, deze zomervakantie naar Italie. Lastminute denk ik dan maar..
Maar we willen we minstens 4 sterren hotel, en water in de buurt, en veel Nederlanders! Weet iemand iets, of ben ik te veel eisend?![]()
Thanks alvast!
Laurabram schreef:__Nicky schreef:Komt er nog iemand in de buurt van Castelnuovo di Garfagnana en heeft zin om paard te rijden?
jammer, da's nou net weer te ver rijden. Wij gaan naar Trentino. Maar ik ga daar dit jaar zeker weer paardrijden in de bergen.
Astaloca schreef:R00M_ schreef:Hmm, we willen als het nog kan, en dus niet alles al vol zit, deze zomervakantie naar Italie. Lastminute denk ik dan maar..
Maar we willen we minstens 4 sterren hotel, en water in de buurt, en veel Nederlanders! Weet iemand iets, of ben ik te veel eisend?![]()
Thanks alvast!
Omgeving Gardameer? Oh ik zie dat je 15 bent.. wil je zelf ?? Of met je ouders?Heel veel jongeren zijn in de buurt van Rimini!
esther25 schreef:Naar het Comomeer een paar daagjes en dan nog een week naar de marqueik heb er echt superveel zin in ! (ik had bij mijn vorige post iets te snel op de entertoets gedrukt, was een beetje te enthousiast denk ik
)
xlisza schreef:ik ga anderhalve week naar het comomeer =) (vercana)
fladdelover schreef:Wij gaan deze zomer ook naar Italië!![]()
Een weekje bij het comomeer en een weekje naar toscanaesther25 schreef:Naar het Comomeer een paar daagjes en dan nog een week naar de marqueik heb er echt superveel zin in ! (ik had bij mijn vorige post iets te snel op de entertoets gedrukt, was een beetje te enthousiast denk ik
)
Naar welke camping (als je naar een camping gaat natuurlijk) ga je bij het comomeer?
xlisza schreef:ik ga anderhalve week naar het comomeer =) (vercana)
En naar welke camping ga jij?![]()
Haha, lijkt me wel leuk als er ook bokkers op dezelfde camping komen