kamperen topic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 13:15

Gerbenfroh schreef:
We hebben zo'n 6 weken

Is jaloers :wow:

Bedankt voor de tip!
Ik wilde die camping die ik had gevonden vorig jaar hier neerzetten, maar helaas is die dicht ;( Die man was alleen en kon het (ook financieel) niet meer bolwerken. Aangezien het zo midden in de natuur lag, moest hij in zijn eigen stroom enz. voorzien en dat kostte teveel.
Echt jammer -O-

Ik weet niet of we dit jaar op vakantie gaan maar ik hou me zeker aanbevolen voor zulke tips als hierboven :)

Gerbenfroh

Re: kamperen topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 17:04

Haha ja, eigenlijk hebben we nog langer. Ik ben dan net afgestudeerd en vriendje heeft eigen bedrijf, als hij nu hard doorwerkt op voorhand kan hij een flinke tijd weg! Dus even van genieten! :D

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 09:40

Groene campingsgids is idd een aanrader, hebben wij ook en staan fijne, rustige en prachtig gelegen campings in :j Iemand al ervaring in het zuiden van Engeland? Wij willen die richting op, maar we hebben ons nog helemaal niet georiënteerd, dus als iemand aanraders heeft hoor ik het graag! :)

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:26

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:48

Ja wij hebben een eerdere editie, maar het lijkt me wel dezelfde :j Volgens mij zijn die er trouwens ook per land, dus alleen voor Frankrijk, België, etc. Het is maar net of je elk jaar naar een ander land gaat of fan bent van één bepaald land wat het handigst is om aan te schaffen.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:33

Mag ik onze mini camping even onder jullie aandacht brengen. Neem eens een kijkje op www.devrolijkeflierefluiter.nl. Voor dit seizoen hebben we diverse leuke aanbiedingen.