cheapticket ergenissen... GRRRRR

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:59

Je kan soms zelf 2 stoelen kopen bij sommige maatschappijen onder het mom van extra seat, ik weet dat het bij Transavia kan. Dan nog mag je maar 20kg meenemen, want je bent maar 1 persoon die reist.

Liezel:
BMI Baby, dochter van BMI. Low cost naar Birmingham, Manchester and East Midlands vanaf AMS.
www.bmibaby.com

Liezel1

Re: cheapticket ergenissen... GRRRRR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:02

Aha, ok.... Ik dacht al dat het ging over mensen met een hoog BMI, omdat dat laatst in het nieuws was geweest...blond....

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:03

Ik ben altijd zo erbaasd hoe boos en gefrustreerd mensen kunnen doen over andere, terwijl ze zelf niet goed lezen. Echt ongelooflijk :j

Jammer dat je het verkeerd begrepen/gelezen hebt. Maar kan cheapticket hier iets mee? Ik denk dat je hiervoor bij easyjet moet zijn ;)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:04

Cheaptickets kan hier niets mee, zij hebben het zoals het moest op hun website vermeld. Easyjet gaat je ook niet helpen, jij hebt het verkeerd gelezen en begrepen.

Hahaha Liezel, BMI :)) Geweldig.

Thokkadisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:15

T'is toch jammer dat ze er dan niks aan doen. Blijkbaar zijn er meer mensen die dit (en andere regeltjes) verkeerd begrijpen. Gaat er dan niet een belletje rinkelen om dan de oorzaak van de klachten aan te pakken? Ookal ligt de fout bij de klant, dan kan je je altijd nog afvragen wáárom die mensen die fout maken, en dan de een oplossing daarvoor zoeken. Dat levert minder klachten op :D

zap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 22:19

Joh, natuurlijk blijft dit er zo opstaan. Mensen die niet goed lezen betalen een godsvermogen voor hun kilo's. Voor hun makkelijk verdiend en zo blijven de tickets goedkoop ;).

Mensen die niet lezen zijn gewoon zelf schuldig hieraan, dan moeten ze maar wat beter opletten met wat ze afsluiten hoor. Ik vind het hier echt zo van 'eigen schuld, dikke bult'.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 23:04

Moderatoropmerking:
Ik denk dat de TS het nu wel begrepen heeft. Het kan namelijk iedereen overkomen dat je iets verkeerd leest of verkeerd begrijpt.

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 14:53

tja, zap dan denk jij vanuit een andere visie... grappig wel, die visie van je!
mensen op laten draaien voor kromme formuleringen op de site, waar meer mensen de fout in gaan.
een ding is iig bij mij heel zeker; Nooit meer cheaptickets... En zo ken ik nog een aantal mensen die hetzelfde met mij zeggen! Dus of ze erop vooruitgaan?
Ik heb al meerdere malen in een half leeg (of halfvol, het is maar hoe je het bekijkt) vliegtuig gezeten van easyjet.. Dus of ze er zelf op vooruit gaan?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 15:12

Ook hier was het duidelijk hoor, max 20 kg ;) En dat voor iemand die dus echt nog nooit gevlogen heeft :o

Maare ik heb nog wel een tipje voor je. Mss is het een optie om je spullen gewoon via de DPD naar Nederland te laten sturen. De DPD is een paketdienst tegenwoordig voor over de hele wereld. Ik heb even de NL site erbij gezocht http://www.dpd.com/nl/ Ik gebruik hun wel vaker voor de wat gotere paketten, ook vanuit het buitenland, en ze zijn niet te duur. Paket bij hun mag zo uit mijn hoofd 35 kg wegen.

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 15:41

rina schreef:
Ook hier was het duidelijk hoor, max 20 kg ;) En dat voor iemand die dus echt nog nooit gevlogen heeft :o

Maare ik heb nog wel een tipje voor je. Mss is het een optie om je spullen gewoon via de DPD naar Nederland te laten sturen. De DPD is een paketdienst tegenwoordig voor over de hele wereld. Ik heb even de NL site erbij gezocht http://www.dpd.com/nl/ Ik gebruik hun wel vaker voor de wat gotere paketten, ook vanuit het buitenland, en ze zijn niet te duur. Paket bij hun mag zo uit mijn hoofd 35 kg wegen.

Wat een handige site!
En voor het grootste pakket (max. 175cm lengte+breedte en max. 31,5kg) betaal je 'maar' 30-50 euro!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 15:45

gewoon bagage opsturen :j
en vanuit het buitenland kan je wel degelijk 0900 nummers bellen. je moet dat nummer maar eens googlen en zal je zien dat er een gewoon 020 of 010 nummer achter zit ;)