)Hou het zeker in me hoofd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)_Sammy_ schreef:Is voor het eerst dat ik dit lees, erg leuk idee.. (alleen nog iets te jong, als ik het zo lees 25+)
Hou het zeker in me hoofd!
eroslover schreef:Jij zegt fox 20-30 jaar , maar op de site zag ik 25 + staan. Dus dat is voor mij jammer omdat ik 21 ben. Zelf ben ik nu een beetje aan het kijken bij organisaties als mambo, cirkel en activesun/nosun.
Cryssie schreef:eroslover schreef:Jij zegt fox 20-30 jaar , maar op de site zag ik 25 + staan. Dus dat is voor mij jammer omdat ik 21 ben. Zelf ben ik nu een beetje aan het kijken bij organisaties als mambo, cirkel en activesun/nosun.
Ik ben afgelopen september geweest naar Bali met Fox. Ik ben 24. Ik heb het echt heel erg leuke gehad. Ondanks dat ik de jongste was.
eroslover schreef:Leuk hoor!!
Ik heb nu besloten naar kroatie te gaan met Mambo. Ga 5 juli al!
. Ach, we zullen het wel zien. Alleen is het opstappen in Enschede dus moet nog even kijken hoe ik daar kom. Openbaar vervoer is geen optie, dan ben ik 3,5 uur onderweg s'ochtends vroeg. Misschien toch met de auto en dan kijken of ik hem daar in de buurt neer kan zetten. 

. Een gevarieerde en hele gezellige groep. Ik deelde mijn kamer met een meisje die ook alleen geboekt had. Beviel uitstekend en zeker voor herhaling vatbaar!
nu ben ik haar dankbaar dat ik daardoor zoiets heb durven ondernemen!)
ik vond het ook een meerwaarde aan de reis dat een paar buitenlandse reisgenoten hadden, dat was vooraf niet doorgegeven, maar uiteindelijk een aangename verrassing. 
jarrah schreef:Woehooee ik heb net geboekt!
Ga 16 augustus voor 10 dagen naar Kroatie!!
Vind het echt mega-spannend allemaal, is de eerste keer dat ik zoiets doe