Jongerenvakantie's.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ReneeP

Re: Jongerenvakantie's.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:25

Vorig jaar naar Malgrat de Mar geweest! Erg leuk om voor de eerste keer met je vriendinnen heen te gaan, het is niet zo massaal als Lloret. Daar zijn we één avond op stap geweest maar blij dat we daar niet in het hotel zaten!

Dit jaar gaan we weer met gogo naar Chersonissos! :D

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:27

Laat je niet verleiden door foto's he ;)
De prijzen vind ik normaal.

Wat ik wel als tip wil mee geven. Neem altijd extra handdoeken en theedoeken mee. Ik heb het vaak genoeg gehad dat er of geen handdoeken waren of deze waren smerig of ze werden niet vervangen enz. Verder een kurkentrekker/opener is handig.

Chersonissos valt te vergelijken met lloret. Er zijn daar btw geen stranden, naja ze zijn er wel maar daar is geen plaats op tenzij je op de rotsen wilt liggen.

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:30

Wij zijn afgelopen zomer met X-travel naar Chersonissos geweest! Heb me daar prima vermaakt. De stranden zijn wel wat ehm.. smal. En je moet op veel punten betalen om op het strand te kunnen liggen. Maar na wat zoekwerk hebben wij net voorbij de haven een gratis plekje gevonden! :) Het is iig een gezellig stadje en snachts is het er echt een gekkenhuis! ;)

Slam cafe en 't hof van holland zijn erg leuk. Maar Bio Bio (TMF) trekt ook veel mensen. En uiteraard kan je de hele nacht friet halen bij friet van piet haha :D.

Ik raad je trouwens wel aan om wat extra feesten er bij te doen. Wij hebben toen de kroegentocht erbij gedaan, de night cruize (dat was een cruize schip waar je met de bus heen ging, dan ging je met de boot naar een eilandje, daar kon je dan zwemmen.. Daarna gegeten op de boot en met zons ondergang gingen we weer varen, gingen de discolichten aan op het buitendek en begon er een DJ te draaien en veranderde het buitendek in een ware discotheek!) en verder hebben we uiteraard een kaartje gekocht voor een van de starbeach feesten! :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-10 19:39

ReneeP schreef:
Vorig jaar naar Malgrat de Mar geweest! Erg leuk om voor de eerste keer met je vriendinnen heen te gaan, het is niet zo massaal als Lloret. Daar zijn we één avond op stap geweest maar blij dat we daar niet in het hotel zaten!

Dit jaar gaan we weer met gogo naar Chersonissos! :D

Wanneer ga je naar Chersonissos?

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 11:58

Iemand ervaring met Kroatië? O:)

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:09

Ik zit me hier écht te verbazen over alle prijzen!
Zelf ben ik met 5 vriendinnen voor 10 dagen (2 dagen busreis, dus 8 dagen daar) naar Lloret gegaan, was natuurlijk goedkoper dan vliegtuig maar dat scheelde maar ongeveer €50. Toen hebben we ongeveer €267 betaald per persoon, dat was voor busreis en 8 dagen appartement. Daar kwamen dan nog wel kosten bij voor drank, eten en dingen die je daar doet, maar dat ligt natuurlijk gewoon aan hoeveel jij daar wilt/moet uitgeven.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:17

Wij gaan dit jaar met 3 meiden naar Lloret!
We hebben per persoon 400,- betaald voor 10 dagen een appartement. De goedkopere dingen waren vrij vol of zagen er gewoon echt niet uit :P
Daar komt dan nog het geld bovenop wat we daar aan uit gaan geven, maar ik ben erg benieuwd :D

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:20

Snap het ook niet echt. Spanje is natuurlijk over het algemeen wel wat goedkoper als Griekenland oid.. Kroatië is ook echt niet duur. Daarom willen we daar misschien heen dit jaar.
Maar het is ook maar net wat je zelf wilt. Wij zaten in Blanes ook in een rete goedkoop appartementencomplex.. maar dat was gewoon te doen hoor! Luxe hoef je niet te verwachten, maar je bent er toch ook bijna niet?
Voor Blanes waren we ook 290 kwijt incl. En dan ook nog eens 3 juli.. oftewel hoogseizoen.
Kroatië is ook zoiets.. alleen weten we dus niet echt of dat wel leuk is :+

ReneeP

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 19:26

L_iek schreef:

16 t/m 25 juli! Heb er al onwijs zin in *\o/*

En jij?

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:40

Ik ga als het goed is aankomende zomer naar Blanes met 2 vriendinnen! :D Ik lees hier dus eventjes mee.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:42

ReneeP schreef:
L_iek schreef:

16 t/m 25 juli! Heb er al onwijs zin in *\o/*

En jij?

2 tot 14 aug.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-10 20:43

Iemand ervaringen met Salou, en dan met name naar een goedkoop appartement?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 20:46

Melanie_B schreef:

Ik vond Salou echt 3 keer niks.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 21:16

Wat een handig topic :D
Een vriendin en ik willen eigenlijk ook wel weer op vakantie dit jaar (nouja, vooral ik, zij gaat al met haar vriend >;) dus heeft ze weinig geld).

Hebben jullie via een reisbureau of internet geboekt? En maakt dat überhaupt verschil?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 21:17

Ik via internet. Via gogo.nl

MRM25

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 22:06

Helemaal niemand ervaring met Kroatië?

Internet is goedkoper volgens mij.. Anders krijg je er nog kosten van het reisbureau bij.
Sowieso wordt alles via Gogo/X-traver/Beachmasters geregeld, dus internet is dan veel handiger.

Oh, en laat je niet van die paketten aansmeren als je het eigenlijk niet wilt..
Al helemaal niet zo'n kortingskaart, want daar heb je helemaal niks aan

sofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-10 00:42

Ik heb ervaring met Kroatie ;)

Ben in Rovinj geweest en was wel aardig. Wel eigenlijk vooral de uitstapjes met de reisleiding (beachmasters of Gogo of zoiets) waren leuk
Zelf ook wel uit geweest, maar Kroaten vond ik maar niets, niet echt hele vriendelijke (of engels pratende :+ ) mensen.
Weer was trouwens wel fantastisch !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-10 12:13

L_iek schreef:
Melanie_B schreef:

Ik vond Salou echt 3 keer niks.

Waarom niet dan?

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-10 18:23

Melanie_B, ik was toen 18 en zelfs ik vond dat er al jonge mensen rondliepen. Weinig leuke kroegen etc. Benauwd, ik kan echt slecht tegen hitte in Turkije en Griekenland weinig last van maar Salou gruwelijke bloedneuzen daardoor. Verder boulevard weinig bijzonder. Het enige wat ik leuk vond aan die vakantie was Port aventura.

Pony_Arie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-10 22:05

ik wil ook eigelijk naar Lloret gaan weet het nog niet zekr wat ikga doen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-10 22:26

Dan zou ik maar opschieten want er zit echt al veel vol hoorde ik :oo

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 15:24

Voor een eerste vakantie zou ik eerder naar Lloret gaan als naar Chersonissos.
Ik ben 2x naar Renesse geweest, naar Blankenbergen (Belgie), naar Lloret de Mar (Spanje), naar Chersonissos (Spanje), naar El Arenal (Mallorca) en naar Alanya (Turkije).
Het meeste is wel goed bevallen, maar mijn grootste aanrader is echt Mallorca. Prachtig strand en je kunt er super goed op stap!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-10 20:20

Lloret is echt superleuk! Ben ik afgelopen zomer geweest met 2 vriendinnen, heb de tijd van m'n leven gehad. :D Het enige minpunt vond ik de busreis. De terugweg ging nog wel omdat iedereen toch helemaal kapot was, maar de heenweg.. die duurde echt te lang. We hebben €375 pp betaald voor het appartement en we zaten er 8 dagen. Onder het appartementencomplex zat een hele goedkope supermarkt. We hadden de eerste dag afgesproken om alledrie €50 in te leggen om de eerste boodschappen van te betalen en toen we met een hele volle kar bij de kassa kwamen, bleek alles bij elkaar maar €50 te zijn. :+ Dus dat was echt een meevaller!

Het uitgaan in Lloret is echt super, veel discotheken en kroegen. Wij waren veel in Tropics te vinden, dat is (vind ik) de beste discotheek van Lloret. :) Als je daar aan het begin van je vakantie een VIP-card van €10 kocht, kon je de rest van de week eigenlijk gratis naar binnen, want je moest dan €3 betalen en je kreeg een bonnetje voor een gratis drankje. En met je VIP-card kreeg je ook nog eens de helft korting op alle drank, maar helaas kwamen we daar halverwege de vakantie pas achter. :P

Cavaliere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:55

voor de mensen die het nog niet weten, of die naar sunny beach gaan,

echt een aanrader!!
ik ben 12 dagen in hotel lion geweest, wij hadden het eten erbij in. dit raad ik af het eten in bulgarije is zoo vies,
wij zijn elke avond uit eten geweest terwijl je in het hotel ook hebt betaald, dat was dus zonde geld.

verder een leuk strand met leuke disco's. wij zijn ook nog naar de mtv beach party geweest bij shooters bar, dat was erg leuk!
haha ze puchen wel om mee te doen met de spellen en uiteindelijk belande ik in het sex spel :+ die ik nog heb gewonnen ook. champagne douche dus dat was toch wel heel leuk.

wel was ons hotel vrij ver van het centrum, we lagen wel aan de boulevard maar die is zo lang, maar met de taxi's of fiets taxi's is het goed te doen, als je maar goede afspraken maakt.

verder zijn er heel veel nederlandse jongeren en ook veel hollande tentjes ( heineken house en flying dutchman)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 15:37

Hey dat is toevallig, ik ga naar hotel Lion :) Hebben ook eten erbij (halfpension) dat is dan wel weer jammer.. Is het ook te lopen naar de discotheken of moet je daarvoor echt met een taxi?