Haha nou, wij waren er niet zo snel mee hoor. We hebben eind augustus alles geregeld en vastgelegd, en we zijn 21 oktober vertrokken. Twee maandjes van te voren dus, maar eerder of wat later zal ook wel kunnen.
Dat biedt dus wel perspectief. Ik vind de tickets namelijk nog niet echt voordelig. Misschien dat daar volgende maand verandering in zit... Hoe heb jij je tickets gevonden? Via CheapTickets.nl?
solina
Geplaatst: 17-11-09 11:02
whow veertje ongelofelijk wat mooi,echt iets voor jou om zo iets te ondernemen.en al het regelen is ook echt iets wat je aan jou overlaten kan,een ander staat met de handen in het haar terwijl jij aanpakt. wat fijn om dit te zien echt krijg er tranen van in mijn ogen prachtig is het. ik mis je wel hoor,spreek je snel xx
bobolien
Geplaatst: 17-11-09 11:08
ohhw wat gaaaf ik ben in juni naar zuid afrika geweest en wilde ook niet van slaap plaats wisselen wij hebben veel safari´s gedaan errug mooi en dit lijkt me ook heel gaaf maar denk niet dat ik mijn man mee krijg
Urbanus
Geplaatst: 17-11-09 11:16
Wat superleuk! Ik ben een verhuizing naar ZA aan het plannen, en nu heb ik er helemaal zin in!
veerledec
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-09 11:27
esther82 schreef:
Dat biedt dus wel perspectief. Ik vind de tickets namelijk nog niet echt voordelig. Misschien dat daar volgende maand verandering in zit... Hoe heb jij je tickets gevonden? Via CheapTickets.nl?
Vliegticket.nl, maar dat zou allemaal weinig uitmaken neem ik aan, welke je gebruikt.